// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

Pokemon Go در کشورهای بیشتری منتشر شد

بازی پر سر و صدای Pokemon Go به تازگی در چند کشور جدید منتشر شده است.

طبق بیانیه رسمی استودیو نیانتیک (Niantic) بازی محبوب و پر سر و صدای Pokemon Go به روند انتشار خود در کشورهای جدید ادامه می‌دهد و به تازگی این بازی در چند کشور مختلف آسیا جنوبی از جمله هند در دسترس دوست‌داران قرار گرفته است.   

علاوه بر هند، بازی اندروید و آیفون پوکمون گو در پاکستان، نپال، سریلانکا، و بنگلادش بر روی دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کنند نیز منتشر شده است. در سایت رسمی این بازی استودیو نیانتیک یک پیام خاص برای هواداران این بازی در هند منتشر کرده است:

ما از صبر و شکیبایی شما در طی چندماه گذشته تشکر می‌کنیم به هر حال تمام تلاشمان را برای انتشار Pokemon Go در کشورتان می‌کردیم و استودیو نیانتیک برای ارائه محصولش باید چند مورد از قوانین را رعایت می‌کرد تا بتواند بهترین تجربه ممکن را در اختیار شما دوست‌داران این بازی قرار دهد.

این استودیو در ادامه صحبت‌های خود نیز اشاره کرده که با اپراتور مطرح هندی یعنی Reliance Jio در زمینه انتشار بازی در این کشور همکاری داشته است و طبق اعلام نیانتیک گیمران می‌توانند به ۳۰۰۰ فروشگاه این اپراتور سر زده و آیتم‌های متنوعی را جمع‌آوری کرده یا به مبارزه با رقبای خود بپردازند.

Reliance Jio نیز در راستای تشویق گیمران به انجام این بازی تصمیم گرفته تا برخی از مشتری‌های خوش‌شانس این اپراتور بتوانند به دانلود و انجام Pokemon Go بدون این که هزینه‌ به خصوصی را متحمل بشوند بپردازند. در انتها قابل اشاره بوده که این بازی در کشورمان بنا به دلایل امنیتی مسدود شده است.  

دانلود بازی اندروید پوکمون گو از گوگل پلی استور | دانلود بازی آیفون پوکمون گو  از اپ استور اپل


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده