نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

ویل فرل در فیلمی با موضوع بازی‌های ویدیویی به ایفای نقش خواهد پرداخت

ویل فرل در فیلمی بدون عنوان با موضوع بازی‌های ویدیویی، در نقش یک گیمر حرفه‌ای به ایفای نقش خواهد پرداخت.

کمپانی لجندری پیکچرز تایید کرد که ویل فرل، بازیگر فیلم «افسانه ران برگندی» (Anchorman: The Legend of Ron Burgundy در فیلمی با موضوع بازی‌های ویدیویی رقابتی به ایفای نقش خواهد پرداخت. فرل قرار است نقش یک گیمر حرفه‌ای را در این فیلم بدون عنوان بازی کند. طبق اطلاعاتی که از نقش او منتشر شده است، نقش او شباهت بسیاری به شخصیت ریکی بابی در فیلم شب‌های تالادگا (Talladega Nights) که در مورد مسابقات نسکار است، دارد. فرل در این فیلم نقش ریکی بابی را بر عهده داشت.

تاکنون هیچ اطلاعات و جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است. هرچند پیش از این تایید شده که مایکل کوام و جردن دان در حال کار بر روی فیلمنامه این فیلم هستند. لجندری همچنین تایید کرد که در حال مذاکره با دو تیم مسابقات eSports به نام‌های Evil Geniuses و Fnatic، برای حضور در این فیلم است. با این حال، جزئیاتی از حضور این دو تیم در این فیلم منتشر نشده است.

لجندری همچنین دو فیلم وارکرفت (Warcraft) و Dead Rising: Endgame، که اقتباسی از بازی‌هایی ویدیویی هستند را امسال منتشر کرده است. این کمپانی اکنون در حال کار بر روی فیلمی براساس شخصیت کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) است. چندی پیش، راب لترمن، کارگردان آثاری چون داستان کوسه (Shark Tale)، هیولاها علیه بیگانگان (Monsters vs. Aliens)، سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) و مورمور (Goosebumps  به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب و معرفی شد.

هنوز جزئیاتی از جمله بازیگران دیگر، کارگردان فیلم، عنوان فیلم و تاریخ انتشار این فیلم بدون عنوان منتشر نشده است. فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed)، جدیدترین فیلمی است که براساس بازی‌های ویدیویی تولید و ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی جاستین کورزل و با بازی مایکل فاسبندر، در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) امسال به روی پرده‌های سینما می‌رود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده