نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

کارگردان فیلم Detective Pikachu مشخص شد

لجندری پیکچرز، راب لترمن را به عنوان کارگردان فیلم کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) معرفی و اعلام کرد.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، راب لترمن، کارگردان آثاری چون داستان کوسه (Shark Tale)، هیولاها علیه بیگانگان (Monsters vs. Aliens)، سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) و مورمور (Goosebumps)، به عنوان کارگردان فیلم لایو اکشن Detective Pikachu انتخاب و معرفی شد. این فیلم لایو اکشن قرار است براساس شخصیت کارآگاه پیکاچو ساخته شود و به نظر می‌رسد که با بازی Detective Pikachu که امسال در ژاپن منتشر شده است، دارای ارتباطات داستانی باشد. در این بازی، پیکاچو در نقش یک کارآگاه حضور دارد و برخلاف مجموعه بازی‌های پوکمون (Pokemon)، پیکاچو در آن می‌تواند صحبت کند.

صداپیشگی شخصیت پیکاچو در بازی Detective Pikachu، بر عهده دنی دویتو است و امید می‌رود که او صداپیشگی این شخصیت را در فیلم لایو اکشن Detective Pikachu نیز بر عهده داشته باشد. هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه می‌کند که این فیلم در قالب یک مجموعه برنامه‌ریزی شده است و این فیلم، اولین قسمت از یک مجموعه جدید سینمایی خواهد بود، به نظر می‌رسد در صورت موفقیت آن شاهد ساخت دنباله‌های متعددی از آن باشیم. این فیلم توسط استودیو لجندری پیکچرز، سازنده فیلم وارکرفت (Warcraft)، تولید و ساخته خواهد شد. در اواخر ماه تیر، این استودیو حق ساخت فیلمی براساس بازی ویدیویی Detective Pikachu را بدست آورده بود.

Detective Pikachu

به نظر می‌رسد فیلم Detective Pikachu مراحل پیش تولید خود را به سرعت در حال سپری کردن است و گفته می‌شود تولید و فیلمبرداری این فیلم از سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. نخستین بار آوریل امسال بود که زمزمه‌هایی پیرامون علاقمندی لجندری برای کسب حق فیلم پوکمون به گوش رسید و به دنبال موفقیت چشم‌گیر Pokemon Go و افزایش اقبال عمومی نسبت به مجموعه، اخباری مبنی بر نزدیک شدن لجندری به توافق پیرامون ساخت فیلم پوکمون در رسانه‌ها منتشر شد. با وجود آنکه کمپانی برادران وارنر در شایعه‌ها به عنوان ناشر فیلم Detective Pikachu معرفی شده بود، اما در نهایت کمپانی یونیورسال مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده گرفت.

تاکنون تاریخی برای انتشار فیلم Detective Pikachu اعلام نشده است. علاوه بر این، تاکنون حضور هیچ بازیگری در این فیلم تایید و اعلام نشده است. الکس هرش کار نوشتن فیلمنامه فیلم Detective Pikachu را بر عهده دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده