نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۷

تماشا کنید: نمایش قسمت های جدیدی از گیم پلی بازی Homefront: The Revolution

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، علاوه بر نمایش جدید بازی Homefront: The Revolution در کنفرانس مایکروسافت، اخیرا تریلر جدید دیگری از گیم‌پلی این بازی به نمایش گذاشته شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در این ویدیو می‌توانید اتمسفر تاریک، رازآلود و گیم‌پلی سریع بازی را مشاهده کنید. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند یکی از ماموریت‌ها بازی، وسایل‌نقلیه و ابزار متفاوتی که برای از بین بردن دشمنان استفاده می‌شود را هم تماشا کنند.

درادامه ویدیو جدید گیم‌پلی بازی Homefront: The Revolution در گیمزکام ۲۰۱۵ را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو با کیفیت SD | دانلود ویدیو با کیفیتHD

Homefront: The Revolution ابتدا در سال ۲۰۱۴ و توسط کمپانی تی‌اِچ‌کیو (THQ) معرفی شد. پس از ورشکسته‌شدن این کمپانی، کرایتک حق‌امتیاز این بازی را از تی‌اچ‌کیو خرید و روند تولید بازی را در دست گرفت. با این حال کرایتک اواخر سال ۲۰۱۴ با مشکلات مالی زیادی رو به رو شد و حق‌امتیاز این بازی را به کمپانی دیپ‌ سیلور فروخت. Homefront: The Revolution هم‌اکنون توسط استودیو دامبوستر در دست تولید قرار دارد.

بازی Homefront: The Revolution قرار است در سال ۲۰۱۶ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده