نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

کمپانی الکترونیک آرتز بخش جدید Competitive Gaming را تاسیس کرد

کمپانی الکترونیک آرتز، یک بخش جدید با نام Competitve Gaming راه‌اندازی کرد که قرار است رقابت گیمر‌ها در بازی‌هایش را گسترش دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بخش تازه تاسیس Competitive Gaming الکترونیک آرتز، توسط پیتر موور، مدیر‌عامل سابق الکترونیک آرتز، رهبری خواهد شد که در کنار این شغل، به عنوان مدیر اجرایی جدید این کمپانی نیز شناخته می‌شود.

این بخش جدید با نام مخفف CGD شناخته می‌شود و دنباله‌رو ۳ هدف اصلی خواهد بود که این اهداف، رقابت (ایجاد فضای رقابتی جذاب در بازی‌های الکترونیک آرتز که به صورت رسمی توسط این کمپانی پشتیبانی می‌شوند)، بهبود انجمن گیمر‌ها (ایجاد ارتباط نزدیک‌تر بین گیمر‌های سراسر جهان) و سرگرمی (پخش زنده مسابقات برگزار شده که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آن را تماشا خواهند کرد) هستند.

اندرو ویلسون، مدیرفعلی الکترونیک آرتز، پس از تاسیس این بخش جدید اعلام کرد:

رقابت یکی از المان‌های مهم در تاریخ الکترونیک آرتز است و بازی‌های فعلی ما هم اهمیت زیادی به این موضوع می‌دهند. برای مثال افراد زیادی در سراسر جهان در رقابت‌های FIFA با یکدیگر مسابقه می‌دهند و این مساله در مورد بازی‌هایی مثل Battlefield 4 یا Madden NFL نیز صدق می‌کند.

بخش CGD الکترونیک آرتز تلاش خواهد کرد تا تمام تلاش‌های ما در برگزاری رقابت‌های بین گیمر‌ها را متمرکز کند و تجربه بهتری از رقابت‌های بین‌المللی بازی‌های الکترونیک آرتز ارائه دهد.

همچنین برای رهبری این بخش، پیتر موور لایق‌ترین فرد است. چرا که وی اولین نفری بود که پیشنهاد برگزاری رقابت‌هایی مثل FIFA Interactive World Cup و EA Sports Challenge را مطرح کرد و بیشترین تجربه را در زمینه رقابت‌های گیمینگ دارد.

نظرات خود را در مورد بخش جدید الکترونیک آرتز با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده