// جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

جانی دپ بازی The Secret World را به تلویزیون می آورد

جانی دپ در نخستین تجربه‌ی سریال‌ سازی خود به سراغ تولید سریال تلویزیونی دنیای مخفی (Secret World) می‌رود.

کمپانی شخصی جانی دپ تحت عنوان اینفینیتیوم نیهیل (Infinitum Nihil)، در جدیدترین تولید خود به سراغ ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس بازی افسانه‌های دنیای مخفی (Secret World Legends) خواهد رفت. جیمز وی. هارت (Hook) و پم ویزی (CSI: NY) وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی قسمت‌های ابتدایی این مجموعه را بر عهده دارند و گودران گیدینگز (Flypaper) نیز به همراه خود دپ، به عنوان تهیه کننده در پروژه شرکت خواهند داشت.

افسانه‌های دنیای مخفی (Secret World Legends) نسخه‌ی جدیدی از بازی ویدئویی دنیای مخفی (Secret World) است که اخیرا توسط فانکام (Funcom) در شبکه‌ی استیم منتشر شد. در این بازی، کاربران اگرچه در فضایی مدرن به مبارزه با دشمنان ماوراطبیعی می‌پردازند ولی در فضایی افسانه‌ای با اسطوره‌های باستانی نیز سر و کار خواهند داشت. کاربران بازی در طول کار٬ علاوه بر داشتن اسلحه‌های گوناگون، از توانایی‌های فرا انسانی نیز برخوردارند.

The Secret World

پم ویزی به عنوان یکی از نویسندگان مجموعه در گفتگوی خود با ددلاین، دنیای مخفی (The Secret World) را یک بازی ایده‌آل برای تبدیل شدن به لایو اکشنی ماجراجویانه در قالبی اپیزودیک عنوان می‌کند. گدینگرز نیز که به عنوان مدیر اجرایی کمپانی G4C Innovation، حق انحصاری تبدیل بازی دنیای مخفی (The Secret World) به سریال تلویزیونی را در سال ۲۰۱۲ خریداری کرده  درباره ی این بازی می‌گوید:

دنیای مخفی یکی از بهترین بازی‌های توسعه‌ی یافته‌ی مبتنی بر شخصیت است که من تا به امروز دیده‌ام و این موضوع خودش بهترین زمینه را برای خلق داستانی خارق‌العاده با شخصیت‌هایی جذاب فراهم می‌کند.

تا به این لحظه هنوز توضیحات دقیقی درباره ی داستان سریال منتشر نشده است اما با توجه به فضای بازی، در این مجموعه نیز باید شاهد موجوداتی ماوراطبیعی و خلق مبارزاتی نفسگیر در نقاط مختلف دنیا باشیم.

The Secret World

جانی دپ، کمپانی اینفینیتیوم نیهیل (Infinitum Nihil) را در سال ۲۰۰۴ تاسیس کرده و در ادامه اداره‌ی آن را به خواهرش کریستی دمبروفسکی سپرده است. از آن زمان تا به امروز این کمپانی آثار مختلفی همچون خاطرات عجیب و غریب (The Rum Diary) به کارگردانی بروس رابینسون، هوگو (Hugo) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و رنجر تنها (The Lone Ranger) به کارگردانی گور وربینسکی را تولید کرده که اکثر قریب به اتفاق آنها با شکست مالی مواجه شدند. دنیای مخفی (The Secret World) نخستین تجربه‌ی اینفینیتیوم نیهیل در قاب تلویزیون خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده