نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

بازی Killer Instinct: Definitive Edition همراه بخش کمپین Shadow Lords منتشر شد

بسته‌ی Killer Instinct: Definitive Edition منتشر و بخش تک‌نفره و رایگان Shadow Lords هم به بازی Killer Instinct اضافه شد.

چند ماه پیش بود که سازندگان Killer Instinct از بخش کمپین این بازی با نام Shadow Lords رونمایی کردند؛ بخشی که آمیخته‌ای از حالت‌های نردبانی (Ladder)، آرکید، داستانی و Roguelike به شمار می‌رفت. اکنون این کمپین منتشر شده و دارندگان Killer Instinct می‌توانند آن را به‌رایگان دریافت کنند؛ البته با توجه به این مورد که Shadow Lords، با وجود تک‌نفره بودن‌اش، در حین بازی هم نیازمند اتصال اینترنت است.

در Shadow Lords بازیکنان باید پس از تشکیل دادن گروهی از شخصیت‌های درون بازی و انتخاب کردن سردسته‌ی آن‌ها، در برابر موج حملات Gargos به سیاره‌ی زمین مقاومت کنند. در این میان قرار است با اضافه شدن شخصیت‌های جدید به Killer Instinct، محتویات دیگری هم برای این بخش منتشر شود.

کمپین تک‌نفره‌ی بازی امکان دریافت کردن و ساختن آیتم‌های جدید را هم برای بازیکنان فراهم می‌کند؛ ضمن اینکه با استفاده از KI Gold، پول رایج درون بازی، می‌توان محتویات کمیاب را سریع‌تر از حالت عادی دریافت کرد. مقادیر KI Gold را همچنان می‌توان علاوه بر پیشرفت کردن در بازی، از طریق خرج کردن پول واقعی هم افزایش داد.

خبر دیگر برای طرفداران بازی مبارزه‌ای مایکروسافت این است که فروش بسته‌ی Killer Instinct: Definitive Edition هم اکنون آغاز شده است. این نسخه از بازی ۴۰ دلار قیمت دارد و تمام زمین‌های مبارزه را، به‌همراه همه‌ی شخصیت‌ها و پوشاک-تجهیزات موجود برای آن‌ها، به‌طور یک‌جا به علاقه‌مندان عرضه می‌کند. خریداران این بسته اسکین Gold Gargos را به‌عنوان هدیه دریافت می‌کنند؛ ضمن اینکه در صورت تهیه کردن آن از خرده‌فروشی‌ها می‌توانند موسیقی‌های بازی را هم به دست بیاورند.

بازی Killer Instinct: Definitive Edition قرار است تا پایان سال ۲۰۱۶ برای پی‌سی (ویندوز 10) هم عرضه شود. این نسخه از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می‌کند و بنابراین می‌توان با خریداری نسخه‌ی دیجیتالی آن برای ایکس‌باکس وان، نسخه‌ی پی‌سی آن را هم به‌رایگان تجربه کرد و بعلکس.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده