نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

تریلر جدید انیمیشن Resident Evil: Vendetta

اخیرا تریلر جدیدی از انیمیشن Resident Evil: Vendetta منتشر شده است.

Resident Evil: Vendetta جدید‌ترین انیمیشنی است که بر اساس سری بازی‌های بسیار محبوب رزیدنت اویل کمپانی کپکام ساخته می‌شود. این انیمیشن اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۱۷ (۶ خرداد ۹۶) در ژاپن منتشر شود. هنوز تاریخ عرضه نسخه غربی این انیمیشن اعلام نشده است ولی انتظار می‌رود که با فاصله کوتاهی نسبت به نسخه ژاپنی، شاهد انتشار آن نیز باشیم.

حال یک تریلر جدید از این انیمیشن منتشر شده است که برخلاف تریلر قبلی، دیالوگ‌های آن به زبان انگلیسی است و می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

نویسنده انیمیشن Resident Evil: Vendetta ماکاتو فوکامی است که پیش از این سمت مشابهی را در انیمه Psycho Pass نیز عهده‌دار بود. کارگردانی این انیمیشن را نیز تاکانوری سوجیموتو برعهده گرفته است. همچنین هیرویوکی کوبایاشی، تهیه‌کننده انیمیشن‌های پیشین سری رزیدنت اویل یعنی Degeneration و Damnation، بر روند ساخت انیمیشن جدید این مجموعه نظارت دارد.

سال ۲۰۱۷ برای سری رزیدنت اویل سال بسیار شلوغی است و علاوه بر این انیمیشن، آخرین فیلم لایو اکشن مجموعه با نام Resident Evil: The Final Chapter نیز قرار است در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ (۸ بهمن) اکران شود. به‌علاوه جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های این مجموعه یعنی Resident Evil 7 نیز در تاریخ ۱۳ ژانویه (۵ بهمن) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده