عضو تحریریه
علی گودرزی

علی گودرزی

تهران، تهران
درباره من:
Buried underground but i'll keep coming
عضویت: جمعه, ۰۵ تیر ۱۳۹۴
    • نظر

      @Hosapa 73
      قربان تو Hospa 73 دست خودت دردنکنه که دنبال کردی این مطلب رو و کامنت گذاشتی ❤❤
      حالا جدا از نقدها، اگه به‌بازی‌های تک‌نفره داستان‌محور علاقه داری و فرصت تجربه‌اش برات پیش اومد حتما امتحانش بکن.

    • نظر

      @apran
      قربونت Apran دم خودت گرم که دنبال کردی مطلب رو و کامنت گذاشتی .❤❤

    • نظر

      @God of War Ragnarök
      قربون تو God of War سلامت باشی. ممنون از تو که کامنت گذاشتی.
      آره واقعا بازی خوبیه. از این تجربه‌های داستان‌محوره که قشنگ به آدم می‌چسبه و کیف میده.

    • نظر

      @محمدِ نیکْ حالتِ جھرمی
      سلام محمد. واقعا دقیق و صحیح گفتی. مارکتینگ بازی خیلی عجیب بود. از قبل عرضه سازنده‌ها و مدیا کلا طوری ویدیو تولید می‌کردن که انگار بازی عرضه شده و با یه اثر انقلابی طرفیم. خیلی برام عجیب بود که یه بازی هنوز عرضه نشده و اینطوری روش داره مانور داده میشه (مثل سری ویدیوهای Mastering the Horror که IGN برای کالیستو تولید می‌کرد)

      کلا تیم گلن اسکافیلد توی مارکتینگ عجیب عمل می‌کنن. زمان دد اسپیس که از شدت عملکرد ضعیف تبلیغات افراد کمی سراغ بازیا رفتن (زمان دد اسپیس ۱ و ۲) حالا برای اینکه اتفاقات اون زمان تکرار نشه، یه هایپ عجیبی برای کالیستو درست کردن و از این ور بوم افتادن.

    • نظر

      @Over Thinking
      سلام Over Thinking دمت گرم بابت کامنت‌ات ❤

      ببین الان وضعیت بازی نسبت‌به زمان عرضه‌اش خیلی بهتر شده به لطف آپدیت ۱۲ گیگابایتی که اومد یکی دو روز پیش (تو متن بررسی ذکر کردم اینو). تو زمان لانچ بازی با افت‌فریم و مشکلات فنی شدید روی پی‌سی عرضه شد و صدای همه دراومد روی استیم. سازنده‌ها خیلی خوب واکنش نشون دادن به انتقادهایی که داره میشه از بازی و حالا جدا از رفع شدن مشکلات زمان عرضه، حتی یه سری از مکانیزم‌های گیم‌پلی هم اصلاح شدن. با این وجود، بازی باید در پولیش‌شده‌ترین حالت ممکن عرضه می‌شد و خیلی از افرادی که از روز لانچ سراغ تجربه‌اش رفتن اذیت شدن بخاطر مشکلاتی که وجود داشت.


      اره در مقایسه با دد اسپیس، کالیستو کمتر می‌ترسونه آدمو. بیشتر روی بقا متمرکزه بازی تا وحشت. اون ترس‌های دد اسپیسی که تو پوست و گوشت آدم نفوذ می‌کرد توش کمتره مثلا تو مرحله‌ی آخر (مرحله‌ی Asylum) یهو اون فاز از وحشت رو به‌خودش می‌گیره. کل تجربه‌ی بازی اما بیشتر روی بقا/مبارزه متمرکزه همونطور که خودت هم اشاره کردی.

    • پست
      یکشنبه, ۲۷ آذر ۰۱, ۲۱:۵۹
    • نظر

      آبان ماه سال پیش بود که مطلب موشکافی اولین تریلر سوساید اسکواد رو نوشتم و توش گفتم ممکنه بتمن دوباره برگرده و ببینیم بعد از آرکام نایت چه اتفاقاتی براش افتاد. بعد از فوت کوین کانروی فکر می‌کردم خیلی بعید باشه. و واقعا فکر نمی‌کردم چنین چیزی رو تو یه تریلر نشون بدن. ولی شروع نمایش با تم معروف تیمارستان آرکام. اصلا معرکه بود. و جمله آخر و صدای کوین کانروی. به قول خارجیا مثل توت فرنگی روی کیک بودش. هنوز باورم نمیشه این آدم دیگه قرار نیست صدای بتمن رو بگه. هرچقدر گاتهام نایتس ناامیدکننده بود مطمئنم این یکی بازم مثل بقیه آثار ده سال اخیر راک‌استدی عالی از آب درمیاد.

    • پست
      جمعه, ۱۸ آذر ۰۱, ۰۷:۲۲
    • پست
      جمعه, ۱۸ آذر ۰۱, ۰۶:۴۴
    • پست
      جمعه, ۱۸ آذر ۰۱, ۰۶:۰۵