عضو تحریریه
محمدرضا  کاشفی

محمدرضا کاشفی

،
درباره من:
عضویت: پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
  1. محمدرضا  کاشفی
    محمدرضا کاشفی | یکشنبه, ۹ فروردین ساعت ۱۳:۳۷

    hachback1@ بله این کاریه که هر دو کمپانی در طی سال‌های حضور کنسول در صنعت انجام میدن ! ارائه sdk و تسهیلات بیشتر فقط مختص مایکروسافت نیست ! mortezaall@ بله دوست عزیز منم نگفتم فقط یه بخش خاص رو بهبود می‌بخشه، بهره وری بیشتر از کل سخت افزار کنسول ! اما چون مایکروسافت پیش از این اجازه دسترسی Low Level رو به سخت افزار دستگاه داده (اصلی ترین کاری که دایرکت ایکس 12 انجام میده) بخاطر همین اصلا نباید انتظار اون تاثیر فوق العاده بالای این API روی PC رو برای ایکس باکس وان هم داشت ! و همینطور هم گف

    سونی قصد دارد تا عملکرد GPU پلی‌استیشن 4 را ارتقا دهد

    محمدرضا  کاشفی
    محمدرضا کاشفی | یکشنبه, ۹ فروردین ساعت ۱۰:۵۹

    دوست عزیز اصلا اینطور که فکر می‌کنید نیست ! دایرکت ایکس 12 به این دلیل توی PC‌ها غوغا کرده که دسترسی Low Level رو به سخت افزارها میده ! مایکروسافت اینکار رو همین الانم با ایکس باکس وان کرده بخاطر همین تاثیرات دایرکت ایکس 12 روی این کنسول به شدت حداقل هست ! احتمالا از این به بعد دیگه همه بازی‌ها رو راحت‌تر با رزولوشن 1080p اجرا کنه ! ولی 60 فریم بر ثانیه کلا تا 3 سال دیگه و شاید حتی آخر نسل هم اتفاق نیفته برای هیچ کدوم ! جدا از اون سونی الان یکی از افرادی که سال‌ها باعث پیشرفت دایرکت ایکس و ک

    سونی قصد دارد تا عملکرد GPU پلی‌استیشن 4 را ارتقا دهد

    محمدرضا  کاشفی
    محمدرضا کاشفی | یکشنبه, ۹ فروردین ساعت ۱۱:۰۳

    به زودی ویدئو رو قرار می‌دیم آماده هست فقط نیاز به تایید داره ! سیستم مورد نیاز هم بله مشخص شده به این لینک مراجعه کنید: http://zurl.ir/yA4vu

    در بازی Mortal Kombat X می توانید از فاتالیتی های آسان استفاده کنید

    محمدرضا  کاشفی
    محمدرضا کاشفی | جمعه, ۲۹ اسفند ساعت ۲۰:۵۰

    دوست عزیز، هلولنز با مورفیوس کلا فرق داره ! مثل این هست که ماشین ظرفشویی رو با ماشین رختشویی مقایسه کنیم ! درسته جفتشون کار شستن رو انجام میدن اما مثل هم نیستن ! هلولنز اصلا تمرکز و مرکز کاراییش جای دیگس ! یه بخشیش گیمه ! مورفیوس و دیگر دستگاه‌های واقعیت مجازی تمام تمرکز خودشون رو روی گیم گذاشتن ! اصلا نمیشه هلولنز رو مقایسه کرد با هدست‌های واقعیت مجازی که بخوایم بگیم کدوم بهتره کدوم نیست ! دلایل مقاله هم بدون شک منطقی و حیاتی بودن و توی یک بازار به این شدت رقابتی خیلی خیلی به سونی کمک کر

    چرا پروژه ی مورفیوس از همین حالا پیروز نبرد واقعیت مجازی است؟

    محمدرضا  کاشفی
    محمدرضا کاشفی | شنبه, ۱۶ اسفند ساعت ۲۲:۵۸

    چون ارسال چنین حجم اطلاعاتی از طریق وای-فای با سرعت قابل قبول تقریبا نشدنی هست !

    GDC 2015: سونی برنامه‌ای برای عرضه نسخه بی‌سیم پروژه مورفیوس ندارد

صفحه ۲ از ۲