عضو تحریریه
محمدرضا  کاشفی

محمدرضا کاشفی

،
درباره من:
عضویت: پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
1

بازی Street Fighter 5 با هدف جذب مخاطبان جدیدتر و جوان‌تر ساخته می‌شود

کمپانی کپ‌کام امیدوار است که بازی جدید مبارزه‌ایشان یعنی Street Fight V طیف وسیع‌تری از مخاطبان جوان‌تر و جدیدتر را به خود جذب کند و به طور کلی این مجموعه را دوباره راحت‌تر و دست یافتنی‌تر (از نظر جذب مخاطب) کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اولین بازی‌های موبایلی نینتندو تماما رایگان خواهد بود

کمپانی DeNA روز گذشته طی نشستی مربوط به آمار مالی‌شان اعلام کرد که اولین بازی‌های موبایلی‌ای که با همکاری کمپانی نینتندو ساخته خواهد شد تماما برای عموم رایگان خواهد بود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

1

کپ‌کام به فکر ساخت بازی برای پلی‌استیشن وی‌آر و نینتندو NX است

کمپانی کپ‌کام ناشر مجموعه‌های بزرگی مانند Resident Evil و Street Fighter اخیرا اعلام کرده که ساخت بازی برای پلتفرم‌های درحال ساخت مانند پلی‌استیشن وی‌آر یا نینتندو ان‌اکس را در نظر خواهد گرفت. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

1

فیلم سینمایی The Flash از لحاظ داستانی هیچ ارتباطی با سریال شبکه تلویزیونی CW ندارد

با اینکه فیلم‌های سینمایی کمپانی مارول کاملا با سریال‌های تلویزیونی‌اش مانند Agents of SHIELD و Daredevil در یک دنیای واحد دنبال می‌شود در مقابل کمپانی دی‌سی کمتر به این قضیه توجه دارد. این قضیه در مورد فیلم سینمایی The Flash نیز صدق می‌کند. با زومجی همراه شوید.

2

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی AC Syndicate با کنار زدن FIFA 16

بازی Assassin's Creed Syndicate جدیدترین ساخته‌ی کمپانی معروف یوبی‌سافت این هفته با ورود خود توانست سلطنت سه هفته‌ایِ بازی FIFA 16 را پایان داده و مجبورش کند تا به رتبه‌ی دوم نقل مکان کرده و خودش رتبه‌ی اول را تصاحب کند. با زومجی همراه شوید.

1

جدول فروش هفتگی بریتانیا: FIFA 16 به سلطنت خود ادامه می‌دهد

بازی FIFA 16 بار دیگر در هفته‌ی منتهی به تاریخ بیست و پنجم مهرماه توانست صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا را از آن خود کند، این چهارمین هفته‌ی متوالی‌ای است که شبیه ساز فوتبال موفقِ الکترونیک آرتز در رتبه‌ی اول قرار می‌گیرد. با زومجی همراه شوید.

لیست تمامی اتومبیل‌های بازی Need for Speed منتشر شد

تنها چند هفته تا انتشار رسمی بازی Need for Speed فاصله باقی مانده است و بدین منظور استودیوی گوست گیمز اقدام به انتشار لیست تمامی خودروهای موجود در بازی کرده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

2

بازی Uncharted 4 پایان دوره‌ای با شکوه برای استودیوی ناتی داگ خواهد بود

سال آینده بازی Uncharted 4: A Thief's End قرار است برای همیشه داستان شخصیت نیتن دریک را به پایان برساند و در حقیقت استودیوی ناتی داگ به همین دلیل تاریخ انتشار بازی را تاخیر زد تا بتواند پایانی صریح‌تر و قاطعانه‌تر برای این مجموعه تدارک ببیند. با زومجی همراه شوید.

1

نسخه نهایی بازی Need for Speed با توجه به نظرات طرفداران تغییرات زیادی خواهد کرد

عرضه‌ی جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی بازی Need for Speed به کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی گوست گیمز اجازه داد تا جنبه‌ی فنی بازی را حسابی آزمایش کنند. علاوه بر آن برای طرفداران عرضه‌ی نسخه آزمایشی فرصتی بود تا این بازی به اصطلاح ریبوت شده را تجربه کرده و نظرات خود را ارائه دهند که تاثیرات مهمی بر نسخه‌ی نهایی خواهد داشت. با زومجی همراه شوید.

بالاخره تاریخ انتشار نسخه‌ی غربی بازی Yakuza 5 مشخص شد

طرفداران سری Yakuza سال‌هاست که منتظرند تا نسخه‌ی پنجم این سری در بازار غرب نیز عرضه شود. حال کمپانی سگا بالاخره سکوت را شکسته و تاریخ عرضه‌ی احتمالی‌ای برای بازی مشخص کرد. با زومجی همراه شوید.

صفحه ۱ از ۳۴