حسین خلیلی صفا

حسین خلیلی صفا

،
درباره من:
عضویت: جمعه, ۰۷ آذر ۱۳۹۳

بلیزارد کار بر روی نسخه‌ی جدید وارکرفت را پس از استارکرفت ۲ آغاز خواهد کرد

بلیزارد در جریان برگزاری نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ اعلام کرد که پس از پایان یافتن کار روی قسمت آخر از استارکرفت ۲، تیم RTS این کمپانی کار روی وارکرفت را آغاز خواهند کرد. با زومجی همراه باشید.

نفربر Kurganets-25 روسی توسط کنترلری مشابه گیم‌ پد پلی استیشن هدایت می‌ شود

در هفته‌ای که گذشت، ارتش روسیه به مناسبت هفتادمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم، بزرگ‌ترین رژه‌ی نظامی خود را برگزار کرد که در جریان آن شماری از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی روسیه از قبیل نفربر Kurganets-25 و تانک آرماتا معرفی شد. اطلاعات منتشر شده حاکی است که کمپانی سازنده‌ی این نفربر، از کنترلری مشابه گیم‌پد پلی استیشن استفاده کرده است.

3

اپلیکیشن‌های اندروید، iOS، Win32 و ویندوزی در ویندوز 10 اجرا می‌شوند

دقایقی پیش مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد از یک قابلیت جالب توجه در ویندوز 10 رونمایی کرد. کاربران قادر خواهند بود تا اپلیکیشن‌های اندرویدی، اپلیکیشن‌های سنتی Win32 و اپلیکیشن‌های iOS را در ویندوز 10 اجرا کنند.

1

بازگشت کلارکسون، هاموند و جیمز می مستقل از تاپ گیر

با راه‌اندازی وب‌سایت clarksonhammondandmaylive دیگر باید پرونده‌ی جنجال ایجاد شده در مورد تاپ‌گیر و جرمی کلارکسون را مختومه اعلام کرد. سه مجری سابق تاپ‌گیر، در حال آغاز برنامه‌ی جدید خود مستقل از تاپ‌گیر هستند.

گوگل نسخه‌ ای از اندروید را برای واقعیت مجازی توسعه می‌ دهد

در سال‌های گذشته علاقه‌ی کمپانی‌های فعال در عرصه‌ی فناوری برای ارائه‌ی محصولاتی در حوزه‌ی واقعیت مجازی بیشتر شده است. حال گزارش‌هایی منتشر شده که نشان از فعالیت‌های گوگل به منظور توسعه‌ی نسخه‌ای از اندروید برای واقعیت مجازی دارد.

کورتنا در ویندوز ۱۰ معرفی شد

پس از معرفی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل ویندوز در شهریور ماه سال جاری، اخبار متعددی در مورد بکارگیری کورتنا در ویندوز ۱۰ منتشر شد. حال مایکروسافت از دستیار صوتی هوشمند خود در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود، ویندوز، رونمایی کرد.

5

امسال درآمد بازی‌های موبایل از بازی‌های کنسولی پیشی می‌گیرد

رشد درآمد حاصل از بازی‌های موبایل همچنان با شتاب روزافزونی بالا می‌رود، بطوریکه براساس پیش‌بینی‌های انجام شده درآمد صنعت بازی موبایل در سال ۲۰۱۵ از بازی‌های کنسول پیشی خواهد گرفت.

سگا درصدد ساخت فیلم و سریال از مجموعه‌ی بازی‌های خود است

سگا در حال آماده‌سازی فیلم‌ و مجموعه‌های تلویزیونی از روی بازی‌های ساخته‌ی خود همچون Shinobi، Golden Axe، Altered Beast، Virtua Fighter و Crazy Taxi است. کمپانی بازی‌سازی سگا این موضوع را از طریق  Stories International اعلام کرد.