جدیدترین اخبار هیدتاکا میازاکی

هیدتاکا میازاکی خالق سری سولز و رئیس استودیو فرام‌ سافتور به حساب می‌آید.

قرارگیری نام هیدتاکا میازاکی در فهرست ۱۰۰ فرد تاثیرگذار سال ۲۰۲۳ از دید مجله تایم

هیدتاکا میازاکی، پدر سبک سولزلایک و خالق Elden Ring در فهرست صد فرد تأثیرگذار سال ۲۰۲۳ از دیدگاه مجله تایم قرار گرفت.

عبور فروش بازی Elden Ring از ۲۰ میلیون نسخه

استودیوی فرام سافت‌ور اعلام کرد میران فروش بازی Elden Ring به ۲۰ میلیون نسخه رسیده است.

اعلام تاریخ پخش استریم سالگرد عرضه بازی Elden Ring

استودیوی فرام‌سافتور تاریخ پخش استریم سالگرد یک سالگی بازی نقش‌آفرینی Elden Ring را اعلام کرده است.

اطلاعات لو رفته از آپدیت جدید Elden Ring و اشاره به انتشار بسته الحاقی

با انتشار جدیدترین آپدیت بازی Elden Ring، کاربران این بازی با داده‌کاوی اطلاعاتی مثل پشتیبانی از ری تریسینگ و محتویات جدید برای بسته الحاقی را فاش کرده‌اند.

هیدتاکا میازاکی باس مورد علاقه خود در الدن رینگ را معرفی کرد

هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیو فرام‌سافتور و خالق بازی Elden Ring به‌تازگی درباره‌ی باس مورد علاقه‌ی خود در الدن رینگ و علت انتخاب آن صحبت کرد.

Elden Ring می‌تواند آغازی برای مجموعه‌ای از آثار مختلف باشد

فرام‌سافتور فروش موفقیت آمیز Elden Ring را «شروعی فوق‌العاده برای یک مجموعه جدید» توصیف کرده است و احتمال ادامه‌ی کار آن به‌عنوان مجموعه‌ای از آثار مختلف را مطرح کرد.

کارگردان Elden Ring از تولید بازی‌های دشوار دست نمی‌کشد

هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring در گفت‌وگو با رسانه‌ی نیویورکر گفت که سختی بازی‌ها بخشی از ماهیت استودیو فرام‌سافتور است.

سیستم مورد نیاز بازی Elden Ring مشخص شد

صفحه‌ی رسمی توییتر شرکت فرام‌سافتور با نشر یک پست جدید، حداقل سیستم و سخت‌افزار پیشنهادی برای تجربه‌ی بازی Elden RIng روی پی سی را مشخص کرد.

هیدتاکا میازاکی باس فایت محبوب خود را انتخاب کرد

هیدتاکا میازاکی در یک پست از بلاگ رسمی پلی‌ استیشن، باس‌فایت محبوب خود در میان باس‌های آثار استودیو فرام‌سافتور را انتخاب کرد.

نمایش قلعه مخوف در ویدیو جدید گیم‌ پلی بازی Elden Ring

ویدیوهای جدید گیم‌پلی بازی موردانتظار الدن رینگ، محیط‌های شگفت انگیز بازی را به نمایش می‌گذارد.

توضیحات هیدتاکا میازاکی راجع به میزان سختی بازی Elden Ring

هیدتاکا میازاکی در مصاحبه‌ی خود با بلاگ پلی استیشن تاکید کرد که تغییرات ایجادشده در ساختار الدن رینگ قرار نیست درجه سختی بازی را کاهش بدهد.

کاهش محتوای اضطراب‌آور در Elden Ring نسبت به بازی های قبلی فرام سافتور

سازندگان بازی Elden Ring در یک مصاحبه‌ی جدید اعلام کردند که محتوای استرس‌آور جهان الدن رینگ کمتر از ساخته‌های قبلی‌شان خواهد بود.

تکمیل بازی Elden Ring حدود ۳۰ ساعت طول می‌کشد

فرام سافتور اعلام کرد که به پایان رساندن بازی اکشن نقش‌آفرینی Elden Ring چیزی در حدود ۳۰ ساعت زمان می‌برد.

ساخت بازی Elden Ring به پایان رسید

الدن رینگ، گلد شد. در حقیقت پروسه‌ی ساخت بازی به پایان رسیده است و فرام‌سافتور اکنون روی آپدیت روز عرضه‌ی آن کار می‌کند.

احتمال مشخص شدن پروژه بعدی استودیو فرام‌سافتور

شخصی در انجمن Resetera با ادعا بر دریافت یک نظرسنجی از استودیو فرام‌سافتور، اطلاعاتی از پروژه بعدی احتمالی این تیم را منتشر کرده است.

الدن رینگ به روایت هیدتاکا میازاکی ؛ از منابع الهام تا تفاوت ها با دارک سولز

کمتر از دو ماه تا الدن رینگ باقی مانده است و در مصاحبه رسمی با مجله EDGE، واضح به نظر می‌رسد که هیدتاکا میازاکی به اثر جدید خود افتخار می‌کند.

فشار مضاعف بر تیم ساخت الدن رینگ به دلیل کیفیت بالای ریمیک Demon’s Souls

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring می‌گوید تیم توسعه‌ی گرافیکی الدن رینگ به‌دلیل جلوه‌های بصری بالای ریمیک دیمنز سولز، تحت فشار قرار گرفته است.

هیدتاکا میازاکی: Elden Ring بسیار نزدیک به بازی ایده‌آل من است

هیدتاکا میازاکی می‌گوید آزادی عمل فراوان و جهان-باز بودن الدن رینگ، این اثر را بسیار نزدیک به «بازی ایده‌آل» او کرده است.

میازاکی: اگر بازی Ico وجود نداشت، دارک سولز هرگز ساخته نمی‌شد

هیدتاکا میازاکی، خالق مجموعه‌ی Dark Souls و بازی Bloodborne می‌گوید اگر بازی Ico را در خانه‌ی دوستش تجربه نکرده بود، هیچ‌وقت وارد صنعت بازی نمی‌شد.

انتظارات شرکت ناشر الدن رینگ از فروش بازی

شرکت Bandai Namco Entertainment به‌عنوان ناشر بازی Elden Ring استودیو فرام‌سافتور اعلام کرد که چه انتظاری از فروش آن طی چند هفته‌ی نخست عرضه دارد.

صفحه ۱ از ۵