').attr('href','https://cdn.zoomg.ir/zoomg/ui/css/fonts.min.css'));
هیدتاکا میازاکی خالق سری سولز و رئیس استودیو فرام سافتور به حساب میآید.
یکی از اینسایدرهای فرام سافتور ادعا کرده قرار بود دو بسته الحاقی برای Elden Ring عرضه شود؛ هرچند درنهایت این برنامه لغو شد.
هیدتاکا میازاکی، پدر سبک سولزلایک و خالق Elden Ring در فهرست صد فرد تأثیرگذار سال ۲۰۲۳ از دیدگاه مجله تایم قرار گرفت.
استودیوی فرام سافتور اعلام کرد میران فروش بازی Elden Ring به ۲۰ میلیون نسخه رسیده است.
استودیوی فرامسافتور تاریخ پخش استریم سالگرد یک سالگی بازی نقشآفرینی Elden Ring را اعلام کرده است.
با انتشار جدیدترین آپدیت بازی Elden Ring، کاربران این بازی با دادهکاوی اطلاعاتی مثل پشتیبانی از ری تریسینگ و محتویات جدید برای بسته الحاقی را فاش کردهاند.
هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیو فرامسافتور و خالق بازی Elden Ring بهتازگی دربارهی باس مورد علاقهی خود در الدن رینگ و علت انتخاب آن صحبت کرد.
فرامسافتور فروش موفقیت آمیز Elden Ring را «شروعی فوقالعاده برای یک مجموعه جدید» توصیف کرده است و احتمال ادامهی کار آن بهعنوان مجموعهای از آثار مختلف را مطرح کرد.
هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring در گفتوگو با رسانهی نیویورکر گفت که سختی بازیها بخشی از ماهیت استودیو فرامسافتور است.
صفحهی رسمی توییتر شرکت فرامسافتور با نشر یک پست جدید، حداقل سیستم و سختافزار پیشنهادی برای تجربهی بازی Elden RIng روی پی سی را مشخص کرد.
هیدتاکا میازاکی در یک پست از بلاگ رسمی پلی استیشن، باسفایت محبوب خود در میان باسهای آثار استودیو فرامسافتور را انتخاب کرد.
ویدیوهای جدید گیمپلی بازی موردانتظار الدن رینگ، محیطهای شگفت انگیز بازی را به نمایش میگذارد.
هیدتاکا میازاکی در مصاحبهی خود با بلاگ پلی استیشن تاکید کرد که تغییرات ایجادشده در ساختار الدن رینگ قرار نیست درجه سختی بازی را کاهش بدهد.
سازندگان بازی Elden Ring در یک مصاحبهی جدید اعلام کردند که محتوای استرسآور جهان الدن رینگ کمتر از ساختههای قبلیشان خواهد بود.
فرام سافتور اعلام کرد که به پایان رساندن بازی اکشن نقشآفرینی Elden Ring چیزی در حدود ۳۰ ساعت زمان میبرد.
الدن رینگ، گلد شد. در حقیقت پروسهی ساخت بازی به پایان رسیده است و فرامسافتور اکنون روی آپدیت روز عرضهی آن کار میکند.
شخصی در انجمن Resetera با ادعا بر دریافت یک نظرسنجی از استودیو فرامسافتور، اطلاعاتی از پروژه بعدی احتمالی این تیم را منتشر کرده است.
کمتر از دو ماه تا الدن رینگ باقی مانده است و در مصاحبه رسمی با مجله EDGE، واضح به نظر میرسد که هیدتاکا میازاکی به اثر جدید خود افتخار میکند.
هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring میگوید تیم توسعهی گرافیکی الدن رینگ بهدلیل جلوههای بصری بالای ریمیک دیمنز سولز، تحت فشار قرار گرفته است.
هیدتاکا میازاکی میگوید آزادی عمل فراوان و جهان-باز بودن الدن رینگ، این اثر را بسیار نزدیک به «بازی ایدهآل» او کرده است.
هیدتاکا میازاکی، خالق مجموعهی Dark Souls و بازی Bloodborne میگوید اگر بازی Ico را در خانهی دوستش تجربه نکرده بود، هیچوقت وارد صنعت بازی نمیشد.