نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۱

تعداد بازیکنان بازی Exoprimal به بیش از یک میلیون نفر رسید

به‌تازگی سازندگان بازی Exoprimal آمار تعداد بازیکنان ساخته جدید خود را به اشتراک گذاشتند.

استودیو بازی‌سازی کپکام با عرضه دو بازی استریت فایتر ۶ و نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول ۴ در سال جاری میلادی توانست موفق‌های زیادی را برای خود به ارمغان بیاورد. مدت زمان زیادی از زمان عرضه رسمی بازی Exoprimal، جدیدترین ساخته استودیو موردنظر نگذشته است.

حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، کپکام به‌تازگی در توییتر اعلام کرد که تعداد بازیکنان این اثر در سرتاسر جهان و روی تمام پلتفرم‌ها به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.

مبارزات بازی Exoprimal

رقم اعلام‌شده، منعکس‌کننده میزان فروش بازی Exoprimal نیست. باید گفت این اثر روی سرویس اشتراکی گیم پس نیز در دسترس است. با‌این حال باید گفت که این IP جدید سازندگان سری بازی‌های رزیدنت ایول و دویل می کرای شروع خوبی را تجربه کرده است. در ادامه باید گفت کپکام درکنار شرح آمار تعداد بازیکنان این اثر اعلام کرد که قصد دارد یک اسکین رایگان برای اگزوسوت Skywave را به‌عنوان بخشی از آپدیت (Title 1) این اثر در اختیار کاربران قرار بدهد. به‌روز رسانی موردنظر در تاریخ ۱۶ اوت سال جاری میلادی (۲۵ مرداد) منتشر خواهد شد.

همچنین این آپدیت شامل ۱۰ عدد اگزوسوت Alpha Variant خواهد بود. در ادامه باید گفت یک حالت با نام Savage Gauntlet که با تمرکز روی PvE ساخته شده است، در تاریخ ۲۸ ژوئیه سال جاری میلادی (۶ مرداد) عرضه خواهد شد. زومجی در بررسی بازی Exoprimal نمره ۵ را برای این اثر در نظر گرفته است. در بخشی از متن بررسی بازی موردنظر به قلم محمدصادق تواضعی می‌خوانیم:

«از نظر بصری، Exoprimal تجربه خوبی را ارائه می‌دهد. جزئیات محیط، نورپردازی‌ها و افکت‌های حاصل از تیراندازی، استفاده از مهارت‌های مختلف و انفجارها در سطح خوبی قرار دارند. دراین‌میان تیم سازنده میان‌پرده‌های سینمایی مختلفی را هم تدارک دیده تا ازطریق آن‌ها بهتر بتواند داستان بازی را روایت کند.»

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟‌ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده