نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۹

عبور فروش بازی Monster Hunter Rise از ۱۳ میلیون نسخه

کپکام به‌تازگی جدیدترین آمار فروش بازی Monster Hunter Rise را در اختیار علاقه‌مندان گذاشت.

ساخته نقش‌آفرینی سازندگان سری بازی‌های رزیدنت ایول ابتدا در سال ۲۰۲۱ میلادی در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت. اثر موردنظر پس از گذشت تقریبا یک سال، برای PC عرضه شد. درنهایت بازی Monster Hunter Rise در سال ۲۰۲۳ میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم شرکت‌های سونی و مایکروسافت منتشر شد. این بازی درکنار کسب موفقیت‌های زیاد برای کپکام توانست نمره ۸۸ را از جانب وبسایت متاکریتیک دریافت کند. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی قبل Capcom اعلام کرد که Monster Hunter Rise بیش از ۱۳ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است.

اژدهایی در Monster Hunter Rise: Sunbreak

این اثر تا تاریخ ۳۱ مارس سال جاری میلادی به فروش ۱۲/۷ میلیون نسخه‌ رسیده بود. از طرفی دیگر نیز، کپکام اعلام کرد که فروش اکسپنشن بازی موردنظر که با‌عنوان Sunbreak شناخته می‌شود، تا به امروز از مرز ۶ میلیون نسخه عبور کرده است. این ماه شاهد عرضه آخرین آپدیت Monster Hunter Rise: Sunbreak بودیم. در این به‌روز رسانی Primordial Malzeno به‌عنوان یک هیولا جدید در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ قرار گرفت. باید گفت صاحبان کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن نیز، در تاریخ ۲۴ اوت سال جاری میلادی (۲ شهریور) آپدیت‌های تازه‌ای را دریافت خواهند کرد. در حال حاضر اطلاعات چندانی از این امر در دسترس نیست.

نظر شما چیست؟‌ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده