نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۱

توسعه بازی Iron Man استودیو موتیو با آنریل انجین 5

آگهی شغلی جدید استودیو موتیو EA تایید می‌کند بازی Iron Man روی آنریل انجین 5 توسعه می‌یابد.

شاید برخی از طرفداران بازی‌های ویدئویی از تمرکز بیشتر شرکت الکترونیک آرتز روی بازی‌های تک‌نفره و داستان‌محور تعجب کرده باشند. این توسعه‌دهنده و ناشر بزرگ تا به اینجای سال ۲۰۲۳ دو محصول داستانی Star Wars Jedi: Survivor و ریمیک Dead Space را به بازار فرستاده است که هر دو با موفقیت‌های زیادی همراه بوده‌اند. به نظر می‌رسد این شرکت تصمیمی برای کاهش تمرکز روی ساخت بازی‌های تک‌نفره داستانی ندارد. یکی از بازی‌های داستانی آینده EA که طرفداران منتظر دریافت جزئیات بیشتری از آن هستند، بازی Iron Man استودیو موتیو است که در سال گذشته توسعه آن تایید شد.

با اینکه هنوز نمایش یا جزئیات مهمی از این بازی پخش نشده است، اما آگهی شغلی جدید استودیو موتیو برای جذب یک مهندس نرم‌افزار صوتی تایید می‌کند که بازی Iron Man روی آنریل انجین 5 ساخته می‌شود. علاوه‌بر اشاره به آنریل انجین 5 در توضیح این آگهی، نام آن به صراحت در بخش مسئولیت‌ها و صلاحیت‌های موردنیاز آورده شده است. در اوایل امسال تیم سازنده Iron Man در یک آگهی شغلی اعلام کرد از مجموعه ابزار شرکت اپیک گیمز در توسعه بازی استفاده می‌کند.

باتوجه‌به این آگهی جدید، Iron Man اولین بازی استودیو موتیو به شمار می‌آید که روی انجین داخلی فراس‌بایت الکترونیک آرتز که توسط دایس توسعه یافته است، ساخته نمی‌شود. آثار قبلی استودیو موتیو از جمله کمپین داستانی Star Wars Battlefront 2، بازی Star Wars Squadrons و ریمیک تحسین شده Dead Space که در اوایل سال جاری عرضه شد، روی انجین فراس‌بایت ساخته شدند.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده