نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۲

تایید عرضه بازی Metaphor: ReFantazio روی استیم و کنسول‌های پلی استیشن

پس از معرفی بازی Metaphor: ReFantazio برای ایکس باکس و فروشگاه ویندوز، شرکت سگا در یک توییت عرضه آن روی پلی استیشن و استیم را تایید کرد.

با اینکه شرکت اتلوس با چند اشتباه تریلرها و معرفی بازی‌های Persona 3 Reload و Persona 5 Tactica را پیش از معرفی رسمی لو داد اما همچنان یک غافلگیری را برای شوکیس ایکس باکس محرمانه نگه داشته بود. در این شوکیس پروژه Project Re Fantasy ظاهر شد و به‌عنوان رسمی Metaphor: ReFantazio تغییر نام داد. در ادامه اعلام شد این بازی در سال آینده روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر ازطریق فروشگاه ویندوز منتشر می‌شود.

بااین‌حال اخیرا شعبه کره شرکت سگا یک توییت را منتشر کرد که تایید می‌کند این بازی برای انتشار روی کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و استیم نیز برنامه‌ریزی شده است. با اینکه توییت مذکور پس از مدتی حذف شد اما باتوجه‌به تایید شدن عرضه دو نسخه جدید رونمایی شده پرسونا برای سایر پلتفرم‌ها، جای تعجبی ندارد که بازی Metaphor: ReFantazio هم روی پلتفرم‌های دیگر منتشر شود.

هنوز هیچ جزئیاتی پیرامون بازی Metaphor: ReFantazio اعلام نشده است. تنها در فروشگاه ایکس باکس به چند نکته از جمله پیوند دوستی بین شخصیت‌ها و قدرتمند شدن آن‌ها اشاره شده است. همچنین کاتسورا هاشینو، کارگردان بازی، پس از رونمایی از آن در یک توییت به طرفداران قول داد که این پروژه درنهایت تبدیل به تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد و متفاوت با سایر آثار قبلی اتلوس باشد.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن‌ها را با تیم زومجی و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده