نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۲

انتشار تصاویر و جزئیات تازه از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon

استودیو فرام‌سافتور تصاویر و جزئیات جدیدی از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را منتشر کرده است.

شرکت ناشر بندای نامکو و استودیو فرام‌سافتور در مراسم The Game Awards امسال از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon رونمایی کردند. این بازی جدیدترین نسخه‌ی این سری خواهد بود که قرار است پس از Armored Core: Verdict Day در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت عرضه شود. حال به‌تازگی فرام‌سافتور جزئیات و تصاویر جدیدی از داستان و گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده است.

بازی Armored Core 6 به‌جای یک سولز-لایک دیگر، اثر اکشن جدیدی خواهد بود که دو شرکت بندای نامکو و فرام‌سافتور قرار است آن را براساس تجربه به‌دست آمده در طول توسعه‌ی محصولات مشترک اخیر خود توسعه دهند. سازندگان در این‌باره گفتند: «با ترکیب تخصص دیرینه‌ی فرام‌سافتور در بازی‌های مکانیکی و گیم‌پلی قدرتمند آن‌ها، Armored Core 6: Fires of Rubicon یک تجربه‌ی اکشن جدید خواهد بود».

بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon، اثر جدید استودیو ژاپنی فرام سافتور

مانند بازی‌های قبلی سری، در Armored Core 6 بازیکنان کنترل یک ربات‌ها را به‌دست می‌گیرند و آزادانه در مأموریت‌های سریع سه‌بعدی حرکت می‌کنند. نبردهای شلوغ بازی شامل تیراندازی و ضربات فیزیکی متعددی می‌شوند که تنها با استفاده از ماشین‌های واقعی قابل تحقق هستند. همان‌طور که در گزارش‌های فاش‌شده در اوایل سال جاری مشخص شد، داستان بازی حول یک ماده عجیب در سیاره Rubicon 3 روایت خواهد شد. اگرچه این ماده در ابتدا به‌عنوان منبع انرژی استفاده می‌شد، اما در ادامه سیاره و ستاره‌های اطراف خود را مصرف کرد و سیستم Burning Star را به وجود آورد. تقریبا ۵۰ سال بعد، این ماده دوباره ظاهر شد و شرکت‌ها و گروه‌های مقاومت بر سر تصرف آن با هم درگیر شدند. بازیکنان به‌عنوان یک مزدور مستقل، درگیر این جنگ بر سر مواد ارزشمند خواهند بود.

هیدتاکا میازاکی کارگردان اولیه این بازی بود اما ماسارو یامامورا اکنون وظایف کارگردانی را بر عهده گرفته است. یامامورا در توسعه‌ی سری Dark Souls و بازی Bloodborne نقش داشت و اخیرا مسئولیت طراح اصلی Sekiro: Shadows Die Twice را نیز بر عهده داشته است. شما در پایان می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده