نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸

عملکرد فوق‌العاده بازی Outriders در اولین ماه عرضه

باتوجه به اطلاعات منتشر شده تعداد کاربران بازی Outriders از مرز ۳.۵ میلیون نفر عبور کرده است. این عملکرد فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد باعث گسترش یافتن بازی در آینده خواهد شد.

با استناد به اطلاعات ارایه شده توسط استودیوی اسکوئر انیکس، ناشر Outriders، این بازی شوتر Co-Op در حال تبدیل شدن به یک مجموعه بزرگ است. اثری که توسط استودیوی People Can Fly تولید شد و تنها طی یک ماه با عبور از ثبت رکورد ۳.۵ میلیون کاربر، توانسته است موفقیت قابل‌توجهی را برای تیم سازنده به ارمغان آورد. بازی Outriders در حال حضر برای پلتفرم‌های پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و سرویس گوکل استیدیا در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

جون بروک، یکی از مدیران اسکوئر انیکس ضمن اشاره به موفقیت حاصل شده، درخصوص آینده بازی Outriders و گسترش آن نیز صحبت‌هایی کرده است. «با عبور از میانگین ۳.۵ میلیون کاربر جدید و منحصربه‌فرد و همچنین ثبت میانگین حدود سی ساعت تجربه بازی، ما و تیم فوق‌العاده در People Can Fly از این موفقیت اولیه بسیار هیجان‌زده هستیم. 

عرضه یک آی‌پی جدید کار سختی است و ما سپاس‌گزار حمایت و بازخوردهای جامعه کاربری‌مان هستیم. ما همچنان به آن‌ها گوش خواهیم داد و به همه این اطمینان را می‌دهیم که طی هفته‌ها و ماه‌های آینده همواره به فکر بهبود تجربه گیمرها خواهیم بود. ما همچنین به فکر گسترش بازی در آینده نیز هستیم.»

حال چنانچه شما هم فرصت تجربه بازی Outriders را به‌دست آورده‌اید، لطفا نظرات و تجربیات خود از همکاری جدید دو استودیوی بزرگ People Can Fly و اسکوئر انیکس را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده