نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۰

مشکلات فنی Outriders از زبان سازندگان این بازی

توسعه‌دهندگان بازی Outriders در اظهارات توییتری خود به مشکلات سرورهای آنلاین این بازی اشاره کرده و وعده دادند که در ادامه جزئیات بیشتری از آن را به بازیکنان در میان خواهند گذاشت.

هفته گذشته شاهد انتشار بازی نقش آفرینی و شوتر سوم شخص Outriders بودیم که بالاخره بعد از چند تعویق پیاپی به‌دست بازیکنان رسید. به‌طور کلی به نظر می‌رسد که این بازی، پروژه موفقی برای اسکوئر انیکس و استودیوی People Can Fly بوده و می‌توان روی آینده‌ی آن حساب باز کرد. بازی کو-آپ و شوتر لوتر آوترایدرز گیم‌پلی درگیرکننده و اعتیادآوری دارد که می‌تواند بازیکن را تا ساعت‌ها مشغول خود نگه دارد. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که علاوه‌بر نقاط قوت این بازی، مشکلات زیادی هم در عملکرد ساختار آنلاین بازی وجود دارد که توسعه‌دهندگان این بازی اظهار امیدواری کردند تا در ادامه برطرف شود.

گزارش‌ها زیادی از سوی بازیکنان Outriders در نقاط مختلف جهان منتشر شده که از عدم امکان اتصال به سرورهای بازی گله‌مند بودند. از سوی دیگر، برخی از لزوم لوگ-این شدن‌های متوالی برای ورود به بازی شکایت داشتند. باتوجه به اینکه در این بازی باید به‌صورت دائم به اینترنت متصل بود، حتی اگر به‌صورت تک نفره نیز بازی را تجربه کنید، همچنان به این مشکلات مواجه خواهید بود.

دشمنان و شخصیت‌ های بازی Outriders

توسعه‌دهندگان بازی Outriders از استودیوی People Can Fly در حساب توییتر رسمی این بازی نسبت به این شکایات واکنش نشان داده و اعلام کردند که از مشکلات فنی بازی کاملاً مطلع هستند. آن‌ها در ادامه اظهار امیدواری کردند که در آینده جزئیات بیشتری از علت این مشکلات را با بازیکنان در میان بگذارند. بنابراین هنوز مشخص نیست که دقیقاً مشکل از کجاست اما باید دید که برطرف کردن آن‌ها چقدر زمان خواهد برد.

ما به‌صورت مداوم مشغول حل این مشکلات هستیم؛ اما امیدواریم در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از اتفاقات اخیر و کارهایی که در قابل آن انجام دادیم را به شما در میان بگذاریم.

بازی Outriders هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، گوگل استیدیا و پی سی قابل دریافت است. توسعه‌دهندگان این بازی پیش از این از برنامه‌هایی که برای محتوای پس از انتشار بازی داشتند، صحبت کرده بودند. تا انتشار اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

نظر شما درباره مشکلات فنی بازی Outriders چیست؟ اگر شما هم از کاربران این بازی بودید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده