// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۱

مجموعه بازی یاکوزا در سبک نقش آفرینی نوبتی باقی می‌ماند

استودیوی Ryu ga Gotoku اعلام کرده که سبک اکشن برای مجموعه‌ بازی Judgement نگه داشته می‌شود، درحالی‌که مجموعه‌ی Yakuza به‌صورت نقش‌آفرینی نوبتی باقی خواهد ماند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، توشیهیرو ناگوشی، خالق مجموعه‌ بازی یاکوزا و کازوکی هوسوکاوا، تهیه‌کننده بازی به‌تازگی در مصاحبه‌ای گفته‌اند که بازی‌های Judgement قرار است مجموعه‌ی اکشن استودیو Ryu ga Gotoku در آینده باشد، درحالی‌که Yakuza حکم مجموعه‌ی نقش‌آفرینی نوبتی این استودیو را خواهد داشت.

آن‌ها در این خصوص توضیح می‌دهند: «سبک مجموعه‌ی یاکوزا به نقش‌آفرینی نوبتی تغییر پیدا کرده است. از طرف دیگر، استودیوی Ryu ga Gotoku در طول این سال‌ها منابع و دانش مورد نیاز را برای ساخت بازی‌های اکشن هیجان‌انگیز و لذت‌بخش به‌دست آورده است. ما تصمیم گرفته‌ایم که گیم‌پلی اکشنی که خاص استودیوی ما است، در بازی Lost Judgement استفاده شود.» چندوقت پیش خبر رسید که بازی Yakuza: Like a Dragon موفق شده ۴۰۰ هزار نسخه فروش کند و موفقیت بازی پس از انتشار در غرب ادامه دارد.

باتوجه‌به اینکه سیستم مبارزات بازی Judgment مورد استقبال بسیاری از بازیکنان قرار گرفت، خیلی جای تعجبی ندارد که سازندگان بخواهند این سیستم را گسترش داده و در بازی‌های آینده‌ی این مجموعه به کار بگیرند. بازی Lost Judgement، دنباله‌ی بازی جاجمنت است که برای انتشار جهانی در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) و روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان برنامه‌ریزی شده است.

در این نسخه شخصیت تاکایوکی یاگامی بازگشته و این‌بار او قرار است در دبیرستانی در شهر یوکوهاما به‌صورت مخفیانه تحقیقاتی انجام دهد. در لاست جاجمنت بازیکنان علاوه‌بر دنبال کردن داستان جدی بازی، داستان‌های طنزآلودی را نیز در مدرسه مذکور تجربه می‌کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده