// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵

احتمال عرضه نسخه‌ های شرقی Yakuza در غرب

در پی موفقیت بازی Ghost of Tsushima در غرب، احتمال عرضه نسخه‌های شرقی بازی Yakuza در غرب وجود دارد.

کاربران، مجموعه Yakuza را به بازی‌هایی می‌شناسند که ساختار Beat 'em Up دارند و در جریان آن قهرمان داستان به‌واسطه‌ی ضربات مشت و لگد، دشمنان خود را از بین می‌برد. همچنین این ویژگی‌ها برای تمامی دشمنان و باس‌های بازی هم صدق می‌کرد و در بهترین حالت، یک سلاح سرد یا گرم به‌دست داشتند. دراین‌میان دو نسخه هم وجود دارد که ساختاری کاملا متفاوت دارد و جهان سامورای‌ها را به‌تصویر می‌کشد. نسخه‌هایی که هیچ‌وقت در غرب عرضه نشدند.

این در حالی است که دایسکه ساتو، تهیه کننده مجموعه یاکوزا، به‌تازگی مصاحبه‌ای انجام داده و در جریان آن از احتمال عرضه بازی‌های Yakuza Kenzan و Yakuza Ishin سخن گفته است. درواقع وی اعلام کرده که به‌لطف موفقیت بازی Ghost of Tsushima در غرب و علاقه کاربرها به جهان سامورای‌ها، احتمال عرضه این دو بازی وجود دارد.

دایسکه ساتو دراین‌باره می‌گوید «حتی قبل از Ghost of Tsushima، من می‌خواستم بازی‌هایی مثل Kenzan و Ishin را در غرب عرضه کنم، اما متاسفانه پس از Yakuza 0، مشغول ریمستر کردن سایر نسخه‌های این مجموعه برای پلی استیشن 4 بودیم. ازاین‌رو فرصت کار کردن روی بازی‌های ذکر شده را از دست دادیم. بااین‌حال، عرضه Ghost of Tsushima کاربران غربی را بیش‌ازپیش برای تجربه بازی‌های سامورای محور هیجان‌زده کرد. ازاین‌رو الان فکر می‌کنم که فرصت بهتری است تا آن بازی‌ها را در اختیار کاربران غربی قرار دهیم.»

در چند سال گذشته، مجموعه یاکوزا هواداران بسیاری را در میان کاربران غربی پیدا کرده است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا بازی‌های سامورای محور Yakuza Ishin و Yakuza Kenzan برای اولین‌بار در اختیار کاربران غربی قرار خواهد گرفت یا خیر. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده