// شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰

بازی The Falconeer با وضوح ۱۸۰۰p و ۱۲۰ فریم بر ثانیه روی ایکس باکس سری ایکس اجرا می‌شود

سازندگان بازی The Falconeer تایید کردند که بازی با وضوح تصویر ۱۸۰۰p و نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه روی ایکس باکس سری ایکس و ۱۰۸۰p و ۱۲۰ فریم بر ثانیه روی سری اس اجرا خواهد شد.

بازی The Falconeer از زمانی‌ که معرفی شد توجه خیلی از کاربران ایکس باکس را به خود جلب کرد. به‌نظر می‌رسد که این بازی می‌تواند تجربه‌ای ناب و منحصر‌به‌فردی هم از لحاظ گیم‌پلی و هم ویژگی‌های بصری در سبک مبارزات هوایی جهان‌باز ارائه دهد. این بازی همچنین یکی از بازی‌های زمان عرضه‌ی ایکس‌ باکس‌های نسل بعد است و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تامس سَلا، توسعه‌دهنده‌ی بازی، قرار است از سخت‌افزار کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت نهایت استفاده را کند تا از نظر بصری بهترین تجربه‌ی ممکن را برای گیمر‌ها خلق کند.

سلا دیروز در توییتر پستی به‌اشتراک گذاشته است که جزئیات فریم ریت و وضوح تصویر بازی The Falconeer را در حالت Native (وضوح تصویری که گرافیک بازی براساس آن ساخته شده است و بالاترین وضوح تصویر ممکن است) و Performance (وضوح تصویری که از حالت نیتیو به آن اصطلاحا Downscale می‌شود تا روی کنسول روان‌تر اجرا شود، گرچه در بعضی موارد ممکن است عمل Upscale انجام شود) روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس اعلام کرد. در حالت نیتیو، بازی با وضوح تصویر 4K و نرخ تصویر ۶۰ فریم بر ثانیه روی ایکس باکس سری ایکس و ۱۸۰۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه روی ایکس باکس سری اس اجرا خواهد شد. این درحالی است که روی حالت پرفورمنس می‌توانیم انتظار وضوح تصویر ۱۸۰۰p با ۱۲۰ فریم بر ثانیه روی سری ایکس و ۱۰۸۰p با ۱۲۰ فریم بر ثانیه روی سری اس را داشته باشیم.

مشخصات وضوح تصویر و فریم ریت بازی The Falconeer

سلا در توییت دیگری تایید کرد که اجرای بازی روی وضوح ۱۸۰۰p و ۱۲۰ فریم بر ثانیه روی کنسول ایکس باکس سری ایکس ثابت است و تغییر نمی‌کند. همچنین این تصویر ضمن تایید زمان بارگذاری بازی، تایید می‌کند که بازی The Falconeer با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول ایکس باکس وان اس اجرا می‌شود، اما اطلاعاتی از نسخه ایکس باکس وان ایکس منتشر نشده است.

بازی The Falconeer قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) همزمان با عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده