// دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ راه‌ ‌یابی نیگان و جولیا به بازی Tekken 7 اعلام شد

بر اساس اعلام کمپانی باندای نامکو، بازیکنان بازی Tekken 7 در پایان ماه میلادی جاری قادر به استفاده از شخصیت‌های نیگان و جولیا خواهند بود.

مرداد ماه سال جاری بود که کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) خبر از اضافه شدن شخصیت نیگان از سریال The Walking Dead، محصول شبکه AMC به بازی Tekken 7 داد و با فاصله چند ماهه این شخصیت را به صورت کامل معرفی کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی سازنده اعلام کرده است که شخصیت‌های Negan و Julia Chang در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) در دسترس قرار خواهند گرفت.

شخصیت نیگان که دیالوگ‌های خاص خود را دارد و با استناد به وب‌ سایت IMDB، جفری دین مورگان، ایفاگر نقش این شخصیت در سریال مردگان متحرک صدا‌پیشگی او را بر عهده گرفته است، با قیمت ۷.۹۹ دلار قابل خرید است. همچنین شخصیت جولیا چانگ که برای اولین بار در بازی Tekken 3، محصول سال ۱۹۹۷ حضور داشته است، با قیمت ۵.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. شخصیت‌های نیگان و جولیا جزو ۶ شخصیت فصل دوم بازی Tekken 7 هستند که شخصیت‌های Anna Williams ،Lei Wulong ،Craig Marduk و Armor King را شامل می‌شود.

نیگان اولین شخصیت خارج از دنیای تکن نیست که به جدید‌ترین بازی این سری اضافه شده است. پیش از این شخصیت‌ Noctis Lucis Caelum (پروتاگونیست بازی Final Fantasy XV)، شخصیت Akuma (از سری Street Fighter) و شخصیت Geese (از سری Fatal Fury) در قالب بسته‌های الحاقی به این بازی اضافه شده‌اند.

بازی Tekken 7 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد که می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوطه در فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام به خرید این بازی کنید. علاوه بر امکان خرید جدا‌گانه شخصیت‌های اضافه بازی مذکور، می‌توانید Season Pass فصل دوم را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده