// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

شخصیت نیگان به صورت کامل در بازی Tekken 7 معرفی شد

در جریان مسابقات Tekken World Tour 2018 که دیروز برگزار شد، کاراکتر نگان به صورت کامل معرفی شد.

Tekken World Tour را می‌توان آخرین و مهم‌ترین مسابقه اصلی بازی Tekken دانست که هر سال در اوایل ماه دسامبر برگزار می‌شود. حال در جریان مسابقات پایانی که بامداد امروز برگزار شد، کاراکترهای فصل دوم بازی Tekken 7 به‌صورت کامل رونمایی شدند. در گذشته و مسابقات Evo 2018، دو کارکتر از ۶ کاراکتر سیزن‌پس فصل دوم به نام‌های آنا ویلیامز و لی وولانگ در دسترس قرار گرفتند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی از میان کاراکترهای فصل دوم می‌توان به نیگان اشاره کرد. تیزر کاراکتر نیگان در گذشته به‌نمایش در آمده بود، اما هیچ اطلاعاتی از این شخصیت و نحوه مبارزاتش مشخص نشده بود. نیگان آخرین کاراکتر فصل دوم بازی Tekken 7 خواهد بود که در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و دارای محیط مبارزه‌ای مخصوص به خودش است. محیط در نظر گرفته شده برای نیگان، محیطی است که در جریان سریال The Walking Dead، ریک و دوستانش را به اسارت گرفته بود.

نیگان با ترکیب ضربات مختلفی که دارد، می‌تواند کومبوهای جالبی را با چوب دستی خود روی حریف اعمال کند. همچنین Rage Art وی هم به شکلی تعبیه شده است که می‌تواند آسیب زیادی را به کاراکتر مقابل وارد کند. از دیگر کاراکترهای فصل دوم بازی تکن 7 می‌توان به جولیا، آمور کینگ و ماردوک اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده