نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

اولین تصویر از جدیدترین بازی خالق Halo منتشر شد

استودیو تازهِ مارکوس لِیتو، یکی از خالقان مجموعه Halo از اولین تصویر بازی جدیدشان رونمایی کرد.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو V1 Interactive که به وسیله مارکوس لِیتو، یکی از خالقان مجموعه Halo تاسیس شده است، از اولین تصویر بازی تازه‌شان رونمایی کرد. با توجه به وب‌سایت توسعه‌دهندگان، این تصویر به نمایش شهر/دهکده‌ای می‌پردازد که احتمالا روزهای بهتری را به خود دیده است. در توضیحات این تصویر آمده است که این تصویر «نگاهی اجمالی به گوشه‌ای از دنیای بزرگی که ما در حال ساخت آن هستیم، دارد». همچنین به گفته توسعه‌دهندگان، «به زودی» اطلاعات بیشتری از بازیِ بدون نام استودیو V1 Interactive منتشر خواهد شد. این استودیو در این‌باره گفت:

ما هنوز برای رسیدن به هدف باید مسیری را طی کنیم و پس از آن می‌توانیم پرده‌ها را کنار بزنیم و بازی را به طور کامل معرفی کنیم؛ بنابراین منتظر بمانید.

Halo Co-Creator New Game

ظاهرا این تصویر حاوی اسرار و سرنخ‌هایی است. در این راستا، یکی از طرفداران با بزرگ‌نمایی آن متوجه موجودی شده است که روی سازه در حال تخریب سمت راست تصویر راه می‌رود و مارکوس لِیتو احتمالا به شوخی گفته است که این همان شخصیت اصلی بازی خواهد بود.

وظیفه انتشار این بازی که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دست نیست، بر عهده کمپانی پرایوت دیویژن، بخش نشر بازی‌های مستقل کمپانی تیک-تو اینتراکتیو است. این کمپانی همچنین انتشار بازی علمی-تخیلی نقش‌آفرینی The Outer Worlds استودیو سازنده بازی Fallout: New Vegas یعنی استودیو آبسدین و بازی فوق‌العاده بلندپروازانه Ancestors: The Humankind Odyssey را که توسط پاتریس دسیلتس، خالق سه بازی اول مجموعه Assassin's Creed ساخته می‌شود، بر عهده دارد.

شایان ذکر است که آلکس سروپیان، یکی دیگر از خالقان دنیای Halo در حال ساخت بازی جدیدی است. مالکیت استودیو سروپیان یعنی استودیو اینداستریال تویز در اختیار کمپانی الکترونیک آرتز است و بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی این کمپانی گفته است که این پروژه «نوآورانه» است، اما احتمالا به این زودی‌ها شاهد انتشار آن نخواهیم بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده