بازی Assassin’s Creed Shadows نقشه پهناوری دارد
یوبیسافت بهتازگی از Assassin’s Creed Shadows رونمایی کرد و حال جزئیات بیشتری از ویژگیها و گستردگی بازی را به اشتراک گذاشته است. جاناتان دمونت، کارگردان خلاق بازی، در گفتوگو با رسانه IGN گفت که مقیاس جهان اساسینز کرید شدوز تقریبا مشابه بازیهای اخیر مجموعه و بیشتر شبیه Origins خواهد بود. بااینحال توسعهدهندگان بهجای گسترش وسعت نقشه روی ارائه مقیاسی مطابق با واقعیت تمرکز داشتند و روی اصالت مناطق آن تاکید دارند.
کارگردان خلاق Assassin’s Creed Shadows در اینباره توضیح داد: «ما میخواستیم نسبت مقیاس نقشه بسیار نزدیک به تجربه واقعی باشد؛ بنابراین نظر به اینکه قلعهها فضای زیادی را اشغال میکردند، ما واقعا تمایل داشتیم تا فضای کوهها بهمانند زندگی واقعی احساس شود؛ بههمین خاطر محیطها در بازی گستردهتر شدند. اما من میتوانم بگویم دنیای بازی اساسینز کرید شدوز از نظر مقیاس هماندازه نسخه Assassin’s Creed Origins است.»
نظر به اینکه جهان بسیار گسترده نسخههای Odyssey و Valhalla مورد انتقاد گیمرها قرار گرفت که تکمیل فعالیتهای نقشه را خستهکننده میدانستند، مقیاس Assassin’s Creed Shadows میتواند خبر امیدوارکنندهای باشد. بااینحال تکمیل خط داستانی اصلی Origins نیز حدود ۳۰ ساعت طول میکشید و کاملکردن تمام محتوای آن نیازمند تلاشی تقریبا ۸۵ ساعته بود؛ بنابراین اساسینز کرید شدوز همچنان یک بازی عظیم و گسترده بهحساب میآید.
بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه میشود. این بازی کنترل دو شخصیت یاسوکه سامورایی و نائوئه شینوبی را به بازیکن میسپارد و داستان تازهای را در تاریخ ژاپن روایت خواهد کرد.