// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

شخصیت دیگری از بازی SoulCalibur VI به نام Maxi معرفی شد

شخصیت Maxi با نانچیکو و هنرهای رزمی خود به بازی SoulCalibur VI بازگشته است. با زومجی همراه باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو اینترتینمنت یکی دیگر از شخصیت‌های قدیمی این مجموعه را برای بازی SoulCalibur VI معرفی کرد. این شخصیت Maxi نام دارد و طرفداران این مجموعه با نام او آشنا هستند. Maxi با نانچیکوی Fatibalm خود بازگشته است تا هنرهای رزمی Shissen Karihadi خود را به رخ بکشد. مثل همیشه، سبک مبارزه‌ی او بسیار روان و چشمگیر است و در این تریلر نشان داده می‌شود که چگونه با نانچیکوی خود حریفان را در مقابل انبوهی از حملات قرار می‌دهد.

در کنار تریلر منتشر شده، چند اسکرین شات از بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید که در ‌آن‌ها شخصیت Maxi و اثرات ضربه‌هایش به زیبایی نمایش داده می‌شود.

تاکنون اخبار مختلفی از حضور شخصیت‌هایی همانند یوشیمیتسو، تاکی و Siegfried در این بازی منتشر شده است. همچنین اسفندماه سال گذشته بود که شخصیت گرالت به عنوان یک کاراکتر مهمان به صورت رسمی برای این بازی تایید شد.

بازی مبارزه‌ ای SoulCalibur VI در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این شخصیت را مشاهده کنید و نظرات خود را با وبسایت زومجی درمیان بگذارید.

دانلود از وبسایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده