نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

حضور کاراکتر یوشیمیتسو در بازی SoulCalibur VI فاش شد

کاراکتر Yoshimitsu در بازی مبارزه‌ای SoulCalibur VI  حضور خواهد داشت.

ظاهرا کمپانی باندای نامکو این روزها روی دور شانس نیست، زیرا اوایل ماه جاری شاهد فاش شدن حضور شخصیت تاکی در بازی SoulCalibur VI بودیم و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که حضور شخصیت Yoshimitsu نیز در این بازی لو رفته است.

به تازگی تریلر جدیدی از بازی SoulCalibur VI در کانال رسمی پلی استیشن اروپا منتشر شد که حاکی از حضور شخصیت یوشیمیتسو در بازی بود. با اینکه این تریلر بلافاصله حذف شد، اما پیش از آن توسط کاربران دانلود شده بود. این تریلر کاراکتر یوشیمیتسو را به نمایش در می‌آورد که بدون شک با لباس مخصوص خود جذاب به نظر می‌رسد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

در اسفندماه سال گذشته کمپانی Bandai Namco اعلام کرد که کاراکتر اصلی مجموعه بازی‌های Witcher یعنی گرالت به جمع مبارزان بازی SoulCalibur VI اضافه می‌شود. همچنین چندی قبل باندای نامکو از حضور گرالت روی باکس آرت بازی سول‌کالیبر 6 خبر داد و با انتشار تریلری کاراکتر جدید بازی با نام Siegfried را معرفی کرد. بازی SoulCalibur VI برای عرضه روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی SoulCalibur VI را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده