// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷

کاراکتر گرالت از سری The Witcher برای بازی Soulcalibur 6 تایید شد

Bandai Namco با انتشار تریلری اعلام کرد که کاراکتر اصلی سری بازی‌های The Witcher یعنی Geralt به جمع مبارزان Soulcalibur VI اضافه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) و کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) اعلام کردند که شخصیت Geralt از سری The Witcher به عنوان کاراکتر قابل بازی به جمع مبارزان SoulCalibur VI اضافه می‌شود. علاوه بر این شخصیت، محیطی نیز بر اساس سری بازی‌های ویچر با نام Kaer Morhen به فهرست مراحل بازی سول کالیبر 6 اضافه می‌شود. سازندگان ضمن اعلام این خبر، تریلری نیز منتشر کردند که نبرد‌های وی را نشان می‌دهد.

صداپیشه اصلی گرالت یعنی داگ کوکل نیز برای صداگذاری این کاراکتر در بازی Soulcalibur 6 در نظر گرفته شده است. همانطور که در تریلر می‌شنوید موسیقی Hunt or Be Hunted از بازی The Witcher 3: Wild Hunt به مرحله برگرفته از ویچر اختصاص داده شده است.

گرالت را می‌توان یک کاراکتر مهمان مناسب و سازگار با بازی Soulcalibur دانست؛ از آنجا که سری بازی‌های مبارزه‌ای سول‌کالیبر با شمشیر و جادو انجام می‌گیرد و همانطور که می‌دانید گرالت نیز از این قابلیت‌ها بهره‌مند است. در تریلر منتشر شده می‌بینیم که وی نه‌تنها از شمشیر خود برای شکست دادن حریف استفاده می‌کند، بلکه از جادوهای خود نیز کمک می‌گیرد.

مارسین موموت، مدیر انجمن‌های حاضر در استودیو سی‌دی پراجکت رد، در مورد راه‌یابی گرالت به بازی Soulcalibur 6 گفت:

برای اینکه طراحان حاضر در استودیو باندای نامکو بتوانند گرالت را با جزئيات دقیق در بازی جای دهند ما تمامی مدل‌ها، انیمیشن‌ها و طراحی سلاح‌های گرالت را از بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای آنها ارسال کردیم. به نظرم باندای نامکو توانست به‌زیبایی گرالت را در بازی سول‌کالیبر طراحی کند و گرالت را طوری نشان دهد که طرفداران هر دو سری انتظار داشتند.

در ادامه می‌توانید تریلر حضور کاراکتر Geralt در بازی Soulcalibur VI را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

تا به امروز ۹ کاراکتر قابل بازی برای Soulcalibur 6 مشخص شده است. علاوه بر گرالت، کاراکتر‌های قدیمی این سری یعنی Ivy ،Zasalamel ،Mitsurugi ،Sophitia ،Kilik ،Nightmare و Xianghua در کنار کاراکتر جدیدی با نام Groh در بازی حضور پیدا خواهند کرد. بازی Soulcalibur 6 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود.

اگر از طرفداران کاراکتر‌های مهمان در بازی‌های مبارزه‌ای هستید می‌توانید در مقاله‌ای در زومجی از عجیب‌ترین کاراکتر‌های مهمان در بازی‌های مبارزه‌ای باخبر شوید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده