// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳

رویداد جدید بازی Dragon Ball FighterZ آغاز شد

کمپانی Bandai Namco با انتشار ویدیویی بازیکنان را با تازه‌ترین حالت و رویداد بازی Dragon Ball FighterZ آشنا کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) از تازه‌ترین رویداد بازی مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ، ساخته استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works)، رونمایی کرد.

حالت جدید با نام Party Battle معرفی و در قالب آپدیتی به بازی اضافه شد و تا تاریخ ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت) در دسترس بازیکنان است. همانطور که از نام حالت مشخص است این بخش به کاربران اجازه می‌دهد که با تشکیل تیمی سه نفری به رقابت با دشمنان بپردازند. اولین رویداد این حالت نیز با نام The Emperor Strikes Back معرفی شد که در آن شاهد Frieza خواهیم بود.

بازیکنان می‌توانند با ملحق شدن به سطح Normal این رویداد مقدار ۱۰۰ Premium Z Coins و ۲ هزار Zeni را از آن خود کنند. در آن سو سطح Hard مبلغ ۵ هزار زِنی و سطح Super Hard مبلغ ۲۰ هزار زِنی را به همراه همان ۱۰۰ پریمیوم زد کوینز برای مبارزان در نظر گرفته است.

سازندگان از حالت دیگری به نام FighterZ Cup نیز رونمایی کردند که مسابقاتی را به طور ماهیانه برای بازیکنان این بازی برگزار می‌کند. بازیکنان با ملحق شدن به این حالت می‌توانند امتیازاتی را برای Z-Union خود کسب کنند.

سازندگان این اطلاعات را در جدیدترین ویدیو خود منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید. در خبر‌های دیگر می‌توانید به آخرین قهرمانان این بازی همچون Fused Zamasu و Super Saiyan Blue Vegito که به تازگی معرفی شده‌اند نگاهی بیندازید.

 دانلود ویدیو از آپارات

Dragon Ball FighterZ یک بازی مبارزه‌ای دو و نیم بعدی است که در استودیو آرک سیستم ورکس، سازنده سری بازی‌های BlazBlue و Guilty Gear، توسعه یافته است و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. این بازی توانست امتیازاتی عالی را از سوی منتقدان دریافت کند. برای مشاهده نمرات این بازی می‌توانید به بررسی این بازی از سوی وب‌سایت‌های معتبر دنیا نگاهی بیندازید و در آن سو برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده