// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

تریلر بازی Dragon Ball FighterZ با محوریت کاراکتر Super Saiyan Blue Vegito

تریلر گیم پلی جدیدترین کاراکتر بازی Dragon Ball FighterZ یعنی Super Saiyan Blue Vegito فاش شد.

با توجه به تریلر منتشر شده، کمپانی باندای نامکو قصد دارد کاراکتر Super Saiyan Blue Vegito یا همان Super Saiyan God Super Saiyan را به جمع مبارزان بازی مبارزه ای استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works) یعنی Dragon Ball FighterZ اضافه کند.

این تریلر در حساب کاربری شعبه تایوان کمپانی Bandai Namco Entertainment در فیسبوک منتشر شده است. البته گفتنی است که سازندگان بلافاصله آن را از صفحه خودشان حذف کردند، اما طرفداران بازی توانستند این ویدیو را ذخیره و در صفحه‌های اجتماعی منتشر کنند.

Dragon Ball FighterZ

جالب است بدانید که Vegito زیاد در انیمه‌های این سری دیده نشده است؛ طوری که تنها شاهد یک مبارزه از وی با Super Buu و Fused Zamasu بوده‌ایم. حرکت سوپر او نشان می‌دهد که وی می‌تواند از تکنیک Transmission کاراکتر Goku استفاده کند. همینطور در اوایل تریلر می‌بینیم که وی با استفاده از ضربه پرتابی در هوا (EX Throw) به Zamasu حمله می‌کند و پس از آن شاهد حرکت سوپر Level 3 هستیم که Final Kamehameha نام دارد. همچنین دیده می‌شود که Vegito در درگیری‌های خود از KI آبی و زرد استفاده می‌کند و از این‌رو باید بدانید که در مجموعه دراگون بال از وی به عنوان یکی از قوی‌ترین شخصیت‌ها یاد می‌شود.

در حال حاضر سازندگان تاریخ راه‌یابی کاراکترهای Fused Zaamasu و Vegito را مشخص نکرده‌اند، اما با توجه به دو کاراکتر DLC پیشین یعنی Broly و Bardock احتمال می‌رود که این دو به همراه یکدیگر به جمع مبارزان ملحق شوند.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی کاراکتر SUPER SAIYAN BLUE VEGITO را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

Dragon Ball FighterZ یک بازی مبارزه‌ای دو و نیم بعدی است که در استودیو آرک سیستم ورکس، سازنده سری بازی‌های BlazBlue و Guilty Gear، توسعه یافته است و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. این بازی توانست امتیازاتی عالی را از سوی منتقدان دریافت کند. برای مشاهده نمرات این بازی می‌توانید به بررسی این بازی از سوی وب‌سایت‌های معتبر دنیا نگاهی بیندازید و در آن سو برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی مراجعه کنید.


منبع eventhubs
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده