نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

دمو رایگان بازی واقعیت مجازی Star Blood فردا منتشر خواهد شد

طبق اعلام سونی، دموی بازی واقعیت مجازی Star Blood Arena که یک بازی انحصاری برای هدست پلی‌استیشن VR است، فردا منتشر خواهد شد.

استودیو White Moon Dreams، امروز با انتشار پستی در وبلاگ پلی استیشن اعلام کرد که از فردا یک دموی رایگان از بخش چندنفره بازی واقعیت مجازی Star Blood Arena برای دارندگان هدست پلی استیشن VR منتشر خواهد شد. این دمو به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بخش‌های تمرینی بازی را تجربه کنند و با مکانیزم‌های مختلف بازی بیشتر آشنا شوند. 

استودیو وایت مون دریمز در قسمتی دیگر از همین پست، چند نکته را نیز با بازیکنان به اشتراک گذاشت. این استودیو اعلام کرد که سیستم نشانه‌گیری در این بازی منطبق با «حرکت سر بازیکن» خواهد بود و در نتیجه، داشتن تمرکز در حین دنبال کردن بازیکنان دیگر که در اطرافتان هستند بسیار مهم است. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود که با نشانه‌گذاری روی یک بازیکن خاص، آن بازیکن را به عنوان هدف خود تعین کنند. هرکدام از بازیکنان نیز قادر به جایگذاری مین در نقاط مختلف خواهند بود که این مین‌ها تا زمانی که یکی از بازیکنان آن‌ها را فعال نکند در نقشه‌ی بازی باقی خواهند ماند. این قابلیت در اواخر بازی که تعداد مین‌های موجود در بازی بیشتر می‌شود، می‌تواند برای بازیکنان دردسرساز شود. همچنین اگر بازیکنان در شرایط پیچیده گیر کنند، به لطف قابلیت‌های حرکتی بازی Star Blood Arena می‌توانند از آن موقعیت خارج شوند.

بازی Star Blood Arena سال گذشته در جریان رویداد PlayStation Experience سونی معرفی و تاریخ انتشار دقیق این بازی در ماه فوریه مشخص شد. این بازی در ماه آوریل به‌صورت انحصاری برای هدست پلی‌استیشن VR عرضه شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده