// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹

بروزرسانی رایگان بازی Hitman بزودی منتشر می‌شود

آی‌اُ اینتراکتیو تاریخ انتشار بروزرسانی جدید بازی Hitman را مشخص کرد و اعلام کرد شاهد درجه سختی جدیدی در این بازی خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی استودیو آی‌اُ اینتراکتیو (IO interactive)، سازنده بازی Hitman، اعلام کرد که درجه سختی جدیدی به این بازی اضافه می‌شود. درجه سختی جدید که حرفه‌ای (Professional Difficulty) نام دارد قرار است به واسطه‌ی بروزرسانی رایگانی که در تاریخ ۱۲ بهمن ماه (۳۱ ژانویه) منتشر می‌شود، در دسترس قرار بگیرد.

استودیو آی‌اُ اینتراکتیو در مورد این حالت و درجه سختی گفت:

درجه سختی حرفه‌ای ویژگی‌های جدیدی به بازی Hitman اضافه می‌کند که گیمر‌ها را به تجربه مجدد مراحل تشویق می‌کند. سیستم ردیابی جداگانه با آیتم‌های جدید ضمیمه این بروزرسانی خواهد شد. مکانیک و سازوکار بازی بازنگری شده است و همچنین هوش مصنوعی دشمنان با بهبودی زیادی همراه بوده که تجربیات جدیدی را برای گیمر‌ها به ارمغان می‌آورد. همچنینی جدول امتیازات جداگانه‌ای نیز برای سطوح درجه بندی مختلف تعبیه شده است.

این استودیو در ادامه با توجه به درجه سختی حرفه‌ای در مراحل مختلف افزود:

تمام مراحل داستانی فصل اول این بازی، به استثنای مرحله Prologue را می‌توان با درجه سختی حرفه‌ای تجربه کرد. برای تجربه درجه سختی جدید در هر کدام از مراحل، گیمر‌ها باید به لول ۲۰ Mastery رسیده باشند. به عنوان مثال برای تجربه این درجه سختی در مرحه پاریس باید از سطح مَستری ۲۰ در شهر پاریس برخوردار باشید. محتوای اهداف فراری  (Elusive Target) و Escalation Contracts که به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته می‌شود شامل درجه سختی‌ حرفه‌ای نمی‌شود و از درجه سختی پیش‌فرض بهره می‌برد که هم‌ اکنون آن را درجه سختی نرمال می‌نامیم.

اطلاعات بیشتری از جزئیات این بروزرسانی هنوز منتشر نشده است، اما تیم توسعه دهنده اعلام کرد که با نزدیک شدن به روز انتشار، جزئیات آن را منتشر خواهد کرد. در خبر دیگر مربوط به بازی Hitman استودیو سازنده آن اعلام کرد که این بازی بزودی از قابلیت HDR پشتیبانی خواهد کرد. در آن سو می‌توانید تریلر نسخه فیزیکی این بازی را در زومجی تماشا کنید.

بازی Hitman هم اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

 

 

 

 

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده