نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

بزودی بازی Hitman از قابلیت HDR پشتیبانی خواهد کرد

امروز استودیو IO Interactive اعلام کرد بزودی بازی Hitman از قابلیت HDR پشتیبانی خواهد کرد و تریلر جدیدی برای این بازی منتشر کرده است.

براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، استودیو IO Interactive اعلام کرد بازی Hitman در روز ۱۲ بهمن از قابلیت HDR برروی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین، این استودیو تریلر جدیدی با نام «101» از این بازی منتشر کرد. این تریلر گیم‌پلی بازی Hitman را به نمایش گذاشته است و زمان انتشار این بازی برای خرده‌فروشی‌ها را در روز ۱۲ بهمن اعلام کرده است.

اندرس وانگ کریستنسن، برنامه‌نویس استودیو IO Interactive، درباره پشتیبانی بازی Hitman از قابلیت HDR توضیحاتی ارائه کرد:

به عنوان مثال، فکر کنید ایجنت ۴۷ در یک اتاق تاریکی حضور دارد که نور از پنجره به داخل اتاق می‌تابد. بدون قابلیت HDR شما نمی‌توانید بیرون پنجره را تماشا کنید، در صورتی که با قابلیت HDR شما می‌توانید جزئیات داخل اتاق و بیرون پنجره را به صورت همزمان مشاهده کنید. مثال دیگر من خورشید است؛ بدون قابلیت HDR‌ ما نمی‌توانیم روشنایی خورشید را به خوبی رندر کنیم و نور خورشید شبیه سفیدی کاغذ می‌شود. اما با قابلیت HDR‌ ما می‌توانیم نور خورشید را نورانی‌تر و طبیعی‌تر طراحی کنیم، پس با این کار زمانی که به خورشید نگاه می‌کنید چشمان شما با حالتی شبیه به واقعیت، حالت کوری و سفیدی پیدا می‌کند.

تریلر «101» بازی Hitman برای کسانی که این بازی را تجربه نکرده‌اند منتشر شده است تا بازیکنان با محیط بازی، توانایی‌های ایجنت ۴۷ و چگونگی به قتل رساندن افراد آشنا شده و خود را برای این بازی آماده کنند.

بازی Hitman هم‌اکنون به صورت دیجیتالی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. همچنین نسخه فیزیکی این بازی با نام Hitman - The Complete First Season به همراه تمامی اپیزودهای منتشر شده در روز ۱۲ بهمن برروی کنسول‌های پلی‌استیش 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر «101» را در پایین تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده