نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶

حضور آنا کندریک در فیلم جنایی Unsound

آنا کندریک، بازیگر فیلم Up In The Air (پا در هوا)، به عنوان بازیگر اصلی فیلم درام و جنایی Unsound (ناخوش) انتخاب شد.

آنا کندریک، بازیگر و خوانندهٔ ۳۴ ساله سینمای هالیوود، در فیلم مستقل Unsound (ناخوش) که فیلمی جنایی و درام است، نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. بهارات نالوری (نویسندهٔ فیلم‌های Life on Mars و فیلم Hustle) کارگردانی این فیلم را انجام خواهد داد و متیو راس (نویسندهٔ سریال Nashville) و کریستوفر ادواردز، نگارش فیلمنامهٔ این فیلم مستقل را بر عهده خواهند داشت.

طبق گزارش سایت وِرایتی، هنوز اطلاعات زیادی از مراحل تولید و ساخت فیلم Unsound منتشر نشده است و تنها می‌دانیم داستان فیلم در مورد سرباز سواره نظامی در ایالت نیو انگلند ایالات متحده آمریکا است که قدرت شنوایی خود را از دست داده است و این وضعیت وی برگشت‌ناپذیر است؛ دلیل این اتفاق هم به تعقیب‌وگریزی مربوط می‌شود که وی در پرونده‌ای به‌ دنبال جزئيات فرار یک رئیس گروه گانگستری از زندان بوده است. وی همچنان درگیر پرونده است و هرچه بیشتر به جزئیات آن وارد می‌شود، به حقایق سرپوش‌گذاشتهٔ توطئه جنایی بزرگی دست پیدا می‌کند که می‌تواند مشکلات بزرگی برای همه ایجاد کند.

از فیلم‌های معروفی که آنا کندریک در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به Up In The Air (پا در هوا)، Get a Job (یک شغل پیدا کن)، Scott Pilgrim vs. the World (اسکات پیلگریم در برابر دنیا) و The Accountant (حسابدار) اشاره داشت. وی همچنین قرار است در سومین قسمت فیلم Pitch Perfect (پیچ پرفکت) بار دیگر در نقش شخصیت بکا ظاهر شود. آنا کندریک در فیلم کمدی و جنایی پال فیگ با عنوان A Simple Favor (یک لطف ساده) نیز حضور داشت. این بازیگر پرکار در فیلم فانتزی Nicole (نیکول) نیز نقش بابانوئل مؤنث را خواهد داشت. آخرین نقش‌آفرینی این بازیگر مربوط به فیلم A Simple Favor به کارگردانی پال فیگ می‌شود که وی در این فیلم کمدی سیاه و معمایی، با بازیگرانی چون بلیک لایولی، هنری گلدینگ و اندرو رنلز همبازی بود؛ فیلم پال فیگ امتیازات خوبی از منتقدان گرفت و با بودجهٔ ۲۰ میلیون دلاری، حدود ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده