نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تمرکز مارول در حال حاضر روی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 نیست

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود تایید کرد که در حال حاضر تمرکز آن‌ها روی ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 نیست.

تابستان امسال بود که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج و مدتی بعد نیز مراحل پیش از تولید این فیلم نیز تا یافتن یک کارگردان مناسب متوقف شد. از آن زمان وضعیت ساخت این فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تنها می‌دانیم که ساخت آن تا زمان نامشخصی عقب افتاده و قرار است از فیلمنامه جیمز گان برای ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 استفاده شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که طرفداران باید زمان بیشتری را برای ساخت و تماشای قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان صبر کنند. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه با کولایدر ضمن تاکید این موضوع که برای ساخت قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy از فیلمنامه گان استفاده خواهد شد، گفت که در حال حاضر این فیلم یکی از اولویت‌های اصلی این استودیو نیست و تمرکز فعلی آن‌ها روی پروژ‌ه‌های دیگر است. فایگی گفت:

با اینکه ما هرگز رسما تاریخ انتشاری برای این فیلم اعلام نکرده بودیم، اما ساخت و انتشار این فیلم عقب افتاده است. با این حال، دیر یا زود این فیلم ساخته خواهد شد. خارج از این موضوع که می‌دانیم ما قرار است از پیش نویس فیلمنامه جیمز گان برای ساخت فیلم استفاده کنیم، اما فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اولویت فعلی ما نیست و در حال حاضر تمرکز خود را روی پروژه‌های دیگر قرار داده‌ایم.

کوین فایگی

پیش از این شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده و این فیلم قرار نیست زودتر از سال ۲۰۲۲ اکران شود. حال با توجه به صحبت‌های فایگی به نظر می‌رسد که این شایعه ممکن است درست باشد. در واقع مارول عجله‌ای برای استخدام جانشین گان ندارد و به نظر می‌رسد که این کمپانی تا یافتن یک جانشین مناسب حاضر است زمان بیشتری را صبر کند. فایگی پیش از این تایید کرده بود که تا زمان اکران فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) و فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) قرار نیست از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رونمایی شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده