نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

مراحل پیش تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 متوقف شد

والت دیزنی و مارول برای جستجو و یافتن کارگردان، به طور موقت مراحل پیش تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را متوقف کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل پیش از تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) به طور موقت توسط والت دیزنی و مارول استودیو متوقف شده است. به نقل از وب‌سایت هالیوود ریپورتر، اعضای تیم تولید فیلم در آتلانتا به این وب‌سایت گفتند که دیزنی و مارول استودیو به آن‌ها گفته‌اند که در حال حاضر آزاد هستند تا در سریال‌ها و فیلم‌های دیگری حضور داشته باشند. با این حال، این اتفاق قابل پیش‌بینی بود تا زمان کافی برای یافتن کارگردان مناسب برای این پروژه وجود داشته باشد. گروه کوچکی در مراحل پیش از تولید قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) حضور داشتند تا صحنه‌های مدنظر را آماده کنند و از فصل پاییز قرار بود سرعت مراحل پیش از تولید فیلم بیشتر شود.

فیلمبرداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار بود از ماه ژانویه یا فوریه ۲۰۱۹ (دی تا اسفند امسال) در استودیوی فیلمسازی پاین وود آتلانتا آغاز شود که به نظر می‌رسد فیلمبرداری و تولید این فیلم تا زمان نامشخصی عقب خواهد افتاد. یک منبع آگاه به هالیوود ریپورتر گفته که دیزنی و مارول با تشکیل یک تیم مشترک، جستجو برای یافتن کارگردان این فیلم را آغاز کرده و جستجو و بررسی برای یافتن گزینه مناسب همچنان ادامه دارد. این منبع همچنین گفت که جدول زمانبندی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 که شامل زمان فیلمبرداری و اکران فیلم می‌شود، نیز عقب افتاده است، اما جزئیات بیشتری از آن در دسترس نیست.

هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه کرد که به‌تازگی تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، با مدیران مارول ملاقات کرده، اما مشخص نیست که این ملاقات و گفتگو در چه رابطه‌ای بوده است. وایتیتی یکی از گزینه‌های محبوب طرفداران برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 است. ماه تیر امسال بود که دیزنی در یک تصمیم جنجالی جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy، را از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج کرد که پس از آن شاهد حمایت گسترده از جمله حمایت بازیگران فیلم نگهبانان کهکشان از گان بودیم. همچنین دیزنی تصمیم دارد تا از فیلمنامه جیمز گان برای ساخت این فیلم نیز استفاده کند که گفته می‌شود کار نوشتن آن به پایان رسیده است و تنها نیاز به یک ویرایش نهایی پیش از شروع فیلمبرداری دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده