نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

آتیلا پسیانی و بانیپال شومون به فیلم غلامرضا تختی پیوستند

آتیلا پسیانی، بانیپال شومون و مجتبی پیرزاده جدیدترین بازیگران فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی هستند.

مدتی پیش بود که اعلام شد بهرام توکلی قصد دارد فیلم زندگی غلامرضا تختی را جلوی دوربین ببرد. پس از آن نیز مشخص شد که امیر جدیدی قرار است نقش جهان پهلوان تختی را بازی کند. نگارش این فیلم سینمایی به پایان رسیده است. تهیه این فیلم برعهده سعید ملکان خواهد بود. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران سه بازیگر جدید، یعنی آتیلا پسیانی، بانیپال شومون، و مجتبی پیرزاده به جمع بازیگران این فیلم سینمایی اضافه شدند.

بانیپال شومون

از دیگر بازیگران فیلم «غلامرضا تختی» به غیر از امیر جدیدی، آتیلا پسیانی، بانیپال شومون و مجتبی پیرزاده، می‌توان به حمیدرضا آذرنگ، پرویش نظریه و ستاره پسیانی اشاره کرد. غلامرضا تختی یکی از بزرگترین کشتی‌گیران تاریخ ورزش در ایران محسوب می‌شود. او که لقب جهان پهلوان را به دوش می‌کشید از اولین مدال‌آوران ایران در کشتی محسوب می‌شود. طبق روایات، تختی در زمان زندگی به چنان محبوبیتی رسیده بود که برخی از طرفدارانش پس از درگذشت او از شدت اندوه دست به خودکشی زده‌اند.

بهرام توکلی، کارگردان فیلم «غلامرضا تختی» پیش از این فیلم‌هایی مانند «پابرهنه در بهشت»، «پرسه در مه»، «اینجا بدون من» و «من دیه‌گو مارادونا هستم» را ساخته است. این کارگردان هم اکنون فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» را روی پرده دارد. آتیلا پسیانی بازیگر این فیلم برای اولین بار در سال ۱۳۶۰ برای فیلم «عفریت» جلوی دوربین رفت و تاکنون در فیلم‌هایی مانند «نگار»، «جاده قدیم» و «آتش بس» و سریال‌هایی مانند «رستگاران» و «چاردیواری» حضور داشته است. بانیپال شومون نیز در فیلم‌هایی مانند «خجالت نکش»، «جاده قدیم»، «تنگه ابوقریب» و سریال «شهرزاد» حضور داشته است. مجتبی پیرزاده نیز تاکنون در فیلم‌های «پل خواب»، «فروشنده»، «دریاچه ماهی» و «یک روز بخصوص» حضور داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده