// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

چارلز راندولف و روپرت ویات سریال Red Rush را خواهند ساخت

چارلز راندولف، نویسنده‌ی فیلم The Big Short با همکاری روپرت ویات، کارگردان فیلم Rise of the Planet of the Apes، به سراغ ساخت سریال جویندگان سرخ خواهند رفت.

چارلز راندولف، فیلمنامه نویس فیلم رکود بزرگ (The Big Short) با همکاری روپرت ویات، کارگردان فیلم ظهور سیاره میمون‌ها (Rise of the Planet of the Apes) دست به ساخت یک سریال علمی تخیلی تحت عنوان جویندگان سرخ (Red Rush) خواهند زد. کمپانی فرانسوی گومون (Gaumont) به عنوان قدیمی‌ترین شرکت فیلمسازی جهان در کنار آیوانهو پیکچرز (Ivanhoe Pictures) کار تولید این مجموعه را بر عهده خواهند داشت.

ماجراهای جویندگان سرخ در قرن بیست و دوم اتفاق می‌افتند؛ جایی که در آن سیاره‌ی مریخ تبدیل به یک غرب وحشی جدید شده است. در شرایطی که همه‌ی ساکنان سیاره برای دستیابی به ثروت و آزادی در حال تلاش هستند و جاسوس‌ها همه جا را فرا گرفته‌اند، دانشمندی بااستعداد از راه دور، به مطالعه‌ی سیاره ی زمین می‌پردازد و در این میان، یک معدنچی طماع نیز مشغول ثروت اندوزی از راه‌های غیر قانونی است. در جویندگان سرخ، اتفاقاتی رخ می‌دهد که نه تنها سیاره‌ی سرخ بلکه سایر نقاط منظومه شمسی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

راندولف که فیلمنامه‌ی تمام قسمت‌ها را نگارش خواهد کرد درباره ی این پروژه می‌گوید:

از چندین سال قبل، همواره مشتاقانه به دنبال روایت داستان جویندگان سرخ بودم و حالا بسیار خوشحالم که روپرت ویات با تکیه بر توانایی‌های خود، می‌تواند این جهان بزرگ را به قالب تصویر دربیاورد.

جین استاین نیز به عنوان رئیس بخش تلویزیونی گومون در ایالت متحده، اینچنین به تحسین داستان سریال می‌پردازد:

چارلز یک جهان داستانی سرزنده، منحصر به فرد و بسیار مفهومی را گسترش داده و آینده‌ای را به تصویر کشیده که در آن، حیات در بین دو سیاره‌ی مختلف تقسیم می‌شود و نشان می‌دهد که این موضوع چگونه توانایی‌ها ما را در برقراری ارتباط با یکدیگر تحت تاثیر قرار می‌دهد. بسیار هیجان زده هستیم که با چارلز و روپرت کار می‌کنیم و همکاری فوق العاده‌ای را در کنار  آیوانهو پیکچرز تجربه خواهیم کرد.

Red Rush یکی از نخستین پروژه‌های تلویزیونی آیوانهو پیکچرز به حساب می‌آید که در حال حاضر مشغول تولید فیلم آسیایی‌های پولدار دیوانه (Crazy Rich Asians) است. جان پنوتی مدیر عامل این کمپانی، این قول را به هواداران آثار علمی تخیلی داده که جویندگان سرخ به مجموعه‌ای پیشگام تدیل شود:

ما احترام زیادی را برای جین و تیم فوق العاده‌ی او در گومون قائلیم و آنها برای به تصویر کشیدن داستان علمی تخیلی و نوآورانه‌ی چارلز، شرکای بی‌نقصی هستند. روپرت نیز با توجه خلاقیت ذاتی‌اش، مجموعه‌ای ارائه خواهد داد که به معنای واقعی کلمه، پیشگام باشد.

 چارلز راندولف که به واسطه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی رکود بزرگ (The Big Short)، جایزه‌ی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی را از آن خود کرده است، در حال حاضر مشغول کار روی فیلمنامه‌ی سریالی برای آمازون است که موضوع آن درباره‌ی جنگ‌های داخلی حال حاضر آمریکا خواهد بود. او همچنین در فیلم گوچی (Gucci) با محوریت داستان زندگی خالق برند مشهور ایتالیایی در زمینه‌ی مد و فیلمی دیگر با محوریت ماجرای فساد اخلاقی راجر آیلز، مدیر سابق فاکس نیوز با تهیه کننده‌ی سرشناس سینما، مگان الیسون همکاری خواهد داشت.

روپرت ویات نیز به تازگی تصویربرداری Captive State را با بازی ورا فارمیگا و جان گودمن به پایان رسانده که این فیلم، در تاریخ هفدهم آگوست ۲۰۱۸ (۲۶ مرداد ۱۳۹۷) به نمایش درخواهد آمد. او همچنین یکی از تهیه کنندگان سریال جن گیر (The Exorcist) محصول شبکه فاکس (Fox) است که پخش فصل دوم آن از تاریخ بیست و نهم سپتامبر (۷ مهر) سال جاری آغاز خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده