نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

تعلیق عرضه سریال کلاه قرمزی در شبکه نمایش خانگی

در حالی که چندی پیش اعلام شد سری جدید کلاه قرمزی قرار است در شبکه نمایش خانگی پخش شود، حال خبر توقیف موقت عرضه این مجموعه منتشر شده است. 

هر ساله در نوروز، به دیدن شخصیت کلاه قرمزی و مجموعه جدیدش در تلویزیون عادت کرده بودیم. با این حال پس از مشکلاتی که برای سری جدید این مجموعه رخ داد، پخش آن در نوروز ۹۶ لغو شد. پس از آن تیرماه امسال بود که اعلام شد این مجموعه قرار است در شبکه نمایش خانگی پخش شود اما این هم پایان ماجرا نبوده و حال حسین پارسایی، مدیر کل نمایش خانگی وزارت ارشاد، در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران اعلام کرده که عرضه مجموعه کلاه قرمزی فعلا به دلیل اختلافات موجود بین صدا و سیما و تهیه‌کننده مجموعه، تعلیق شده است. پارسایی در این مورد گفت:

در حال حاضر بنا به دستور قضایی تا رسیدگی حقوقی، توزیع کلاه قرمزی تعلیق شده است و صدور پروانه نمایش برای کلاه قرمزی تابع شرایط بروکراتیک مابین دو سازمان صداوسیما و امور سینمایی و ابلاغ مجدد قضایی است که در صورت حل اختلاف موارد به شکل مقتضی انجام می‌شود. اما معتقدم مدیریت فرهنگی وظیفه دارد برای میانداری و کمک به حل مشکلاتی از این قبیل و حفظ حرمت هنرمندان و جایگاه عالی نظام، مواردی را به قصد تنویر افکار عمومی بیان کند و البته مصاحبه اینجانب در مورد حقوق عروسک‌های کلاه قرمزی با حفظ منافع طرفین صورت گرفت.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که سرانجام مجموعه کلاه قرمزی چه خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع ایسنا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده