نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

سریال Stranger Things برای چهار یا پنج فصل برنامه‌ ریزی شده است

طبق گفته سازندگان سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things)، این سریال برای چهار یا پنج فصل برنامه ریزی شده است.

فصل دوم سریال Stranger Things قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷ (۹ آبان ۱۳۹۶) از شبکه استریم نت‌ فلیکس منتشر شود، حال مت و راس دافر، سازندگان این سریال، از ساخت فصل‌های بیشتر برای سریال Stranger Things خبر داده‌اند. مت دافر در مصاحبه با مجله اینترمینتت ویکلی گفت که آن‌ها نمی‌خواهند این سریال در نقطه‌ای به پایان برسد که همه از آن متنفر شده‌ باشند. به گفته وی، در حالت ایده آل، این سریال یک پایان مشخص و سر بسته دارد و شبکه نت‌فلیکس باید اجازه دهد که آن‌ها این پایان را به تصویر بکشند. مت دافر گفت:

من نمی‌خواهم که این سریال، به یکی از سریال‌هایی تبدیل شود که ایده‌ها در آن به پایان رسیده و سریال افت کرده است و همه از دیدن آن دست کشیده‌اند، چرا که آن‌ها علاقه خود را به این سریال از دست داده‌اند. شما می‌خواهید که این سریال در اوج به پایان برسد و من هم همین را می‌خواهم.

راس دافر گفت که آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که سریال را گسترش بدهند و اضافه کرد که سریال بیشتر از پنج فصل طول نخواهد کشید و این ایده آل آن‌ها در حال حاضر است. با این حال، او می‌گوید که این موضوع بستگی به طرح‌ها و ایده‌های آن‌ها دارد و اینکه چگونه این سریال گسترش پیدا کند. راس دافر اضافه کرد که اگر پس از پایان فصل پنجم، مخاطبان و شبکه بخواهند این سریال ادامه پیدا کند، آن‌ها نمی‌خواهند این سریال برای فصل‌های بعدی تمدید شود و گسترش پیدا کند. شبکه نت‌فلیکس موفق شده در بین ۱۹ شبکه تلویزیونی سریال Stranger Things را بدست بیاورد. این سریال در ابتدا قرار بود هر فصل آن داستان متفاوتی داشته باشد. علاوه بر این، تصویر جدیدی از فصل دوم سریال Stranger Things منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Stranger Things new photo

هفته گذشته، در جریان برگزاری فینال مسابقات NFL موسوم به Super Bowl، شبکه نت‌فلیکس اولین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things را منتشر و اعلام کرد که فصل دوم سریال Stranger Things در هالووین سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. علاوه بر این، مجله اینترمینتت ویکلی در شماره جدید خود اطلاعات و تصاویر جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر کرده است. اخیرا کارگردان‌های فصل دوم سریال Stranger Things معرفی شده‌اند که نام اندرو استنتون، کارگردان دو انیمیشن محبوب در جستجوی نمو (Finding Nemo) و در جستجوی دوری (Finding Dory)، نیز دیده می‌شود. استنتون کارگردانی قسمت پنجم و ششم فصل دوم این سریال را بر عهده داشته است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده