نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

کارگردانی دو قسمت از فصل دوم سریال Stranger Things توسط کارگردان Finding Nemo

شبکه نت فلیکس اعلام کرد که اندرو استنتون کارگردانی دو قسمت از فصل دوم سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things) را بر عهده داشته است.

اندرو استنتون، کارگردان دو انیمیشن محبوب در جستجوی نمو (Finding Nemo) و در جستجوی دوری (Finding Dory)، دو قسمت از فصل دوم سریال Stranger Things را کارگردانی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت اینترمینتت ویکلی منتشر کرده، استنتون کارگردانی قسمت پنجم و ششم فصل دوم این سریال را بر عهده داشته است. شان لوی، تهیه کننده سریال Stranger Things که کارگردانی برخی از قسمت‌های این سریال را نیز بر عهده داشته است، به این وب‌سایت گفت که استنتون به سراغ او آمده است تا در این سریال حضور داشته باشد. لوی گفت:

اندرو با من تماس گرفت و گفت که من عاشق این سریال هستم و افتخار می‌کنم که بخشی از این سریال باشم.

Andrew Stanton at the Finding Dory

لوی که اخیرا کارگردانی فیلم آنچارتد (Uncharted) را نیز بر عهده گرفته، کارگردانی قسمت سوم و چهارم فصل دوم سریال Stranger Things را بر عهده داشته است. همچنین مت و راس دافر، سازندگان این سریال، کارگردانی قسمت‌های اول، دوم و هشتم فصل دوم این سریال را بر عهده داشته‌اند. علاوه بر این، ربکا توماس، کارگردان فیلم کودکان الکتریکی (Electrick Children)، کارگردانی قسمت هفتم فصل دوم سریال Stranger Things را بر عهده داشته است. با این وجود، کارگردان قسمت نهم فصل دوم این سریال هنوز معرفی نشده است. فصل دوم سریال Stranger Things قرار است در ۹ قسمت تولید و در هالووین سال ۲۰۱۷ منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید نام قسمت‌های فصل دوم این سریال را مشاهده کنید: 

  1. MadMax
  2. The Boy Who Came Back to Life
  3. The Pumpkin Patch
  4. The Palace
  5. The Storm
  6. The Pollywog
  7. The Secret Cabin
  8. The Brain
  9. The Lost Brother

هفته گذشته، در جریان برگزاری فینال مسابقات NFL موسوم به Super Bowl، شبکه نت‌فلیکس اولین تریلر فصل دوم این سریال را منتشر و اعلام کرد که فصل دوم سریال Stranger Things در هالووین سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. علاوه بر این، مجله اینترمینتت ویکلی در شماره جدید خود اطلاعات و تصاویر جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده