نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

اطلاعات و تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال Stranger Things منتشر شد

مجله اینترمینتت ویکلی در شماره جدید خود اطلاعات و تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال اتفاقات عجیب (Stranger Things) منتشر کرده است.

ادامه این مطلب ممکن است داستان فصل اول سریال Stranger Things را برای شما افشا کند.

زمان زیادی است که می‌دانیم فصل دوم سریال Stranger Things قرار است یک ماه پس از اتفاقات فصل اول رخ دهد. هفته گذشته، شبکه نت فلیکس اولین تریلر فصل دوم این سریال را منتشر و اعلام کرد که فصل دوم سریال Stranger Things در هالووین سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. حال اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فصل دوم این سریال منتشر شده است. ویل بایرز با بازی نوآ اشنپ، در فصل اول سریال Stranger Things در دنیای وارونه گرفتار شد. او در پایان این فصل نجات داده شد، اما در صحنه پایانی فصل اول شاهد سرفه و خارج شدن موجودی حلزونی شکل از دهان او بودیم و اینکه در مورد سلامتی خود به مادر و برادرش دروغ گفت. مت دافر، یکی از دو خالق سریال Stranger Things در این رابطه به مجله اینترمینتت ویکلی گفت که ویل در حال تجربه اختلال‌های استرس زا است. او گفت:

او به نظر می‌رسد که تصاویری از دنیای وارونه را مشاهده می‌کند. اما سوال این است که این تصاویر واقعی هستند یا نه.

جویس، مادر ویل با بازی وینونا رایدر، در تلاش است تا همه چیز را برای ویل و برادرش جاناتان با بازی چارلی هیتون، درست کند. در فصل دوم سریال Stranger Things، جویس با باب نیوبی با بازی شان آستین، که یکی از همکلاسی‌های قدیمی او در دوران دبیرستان بوده است، قرار می‌گذارد. رایدر در این رابطه گفت:

او در تلاش است چیزهای زیادی را پنهان کند. من فکر می‌کنم که او باب را انتخاب کرده است چرا که او می‌خواهد یک پدر خوب در زندگی پسرانش وجود داشته باشد.

رئیس پلیس هاپر با بازی دیوید هاربر، در فصل دوم سریال Stranger Things مجبور است دروغ بگوید تا همه چیز را پنهان کند که این موضوع برای او بسیار سخت است. هاربر گفت:

هاپر با توجه به مقامی که دارد، با اقتدار می‌گوید که این اتفاقات رخ نداده است.

Stranger Things

مایک ویلر با بازی فین ولفهارد و ننسی ویلر با بازی ناتالیا دایر، از مرگ دوستان خود یعنی بارب با بازی شانون پرسر و ایلون (Eleven) با بازی ملی بابی براون، عزادار و ناراحت هستند، هرچند که ایلون هنوز ممکن است زنده باشد، اما ویل از این موضوع خبر ندارد. همانطور که پیش از این اعلام شد، در فصل دوم سریال Stranger Things شاهد یک خواهر و برادر جدید خواهیم بود. بیلی با بازی دیکر مونتگمری و مکس با بازی سدی سنک، تازه واردان شهر هاوکینز هستند. داستین هندرسون با بازی گاتن ماتارازو و لوکاس سینکلر با بازی کیلب مک‌لاگلین، نسبت به مکس علاقه پیدا کرده‌اند و احتمالا باید شاهد رقابت این دو دوست باشیم. هرچند برادرش بیلی احتمالا شخصیت شروری خواهد داشت. مت دافر در این رابطه توضیح داد:

اسفتن کینگ همیشه شخصیت‌های شرور انسانی فوق العاده‌ای خلق کرده است. شر در جهان واقعی اغلب به عنوان بد یا بدتر از شر فراطبیعی تعریف می‌شود، بنابراین ما چنین شخصیتی می‌خواستیم که در فصل جدید این سریال معرفی کنیم.

در بخشی دیگر، پل رایزر، بازیگر فیلم بیگانه‌ها (Aliens)، قرار است دکتر اوانز را در فصل دوم سریال Stranger Things بازی کند. او در حال حاضر مسئول شکاف ورود به دنیای وارونه است که در آزمایشگاه هاوکینز وجود دارد که هنوز بسته نشده است. در پایان فصل اول، مشاهده کردیم که هیولا شکست خورد، اما اگر تریلر فصل دوم سریال Stranger Things را تماشا کرده باشید، متوجه می‌شوید هنوز موجودات و هیولاهای ترسناک دیگری در این دنیا وجود دارند. مت دافر اشاره‌ای به این موجودات در فصل دوم این سریال کرد و گفت:

انواع مختلفی از این موجودات ترسناک را در فصل دوم مشاهده می‌کنید.

در پایان، داستین دارای یک حیوان خانگی است که شبیه به یک وزغ بیگانه است. او گفت:

این بدیهی است که این موجود ممکن است از این سیاره باشد یا از دنیای دیگر.

علاوه بر این، مجله اینترمینتت ویکلی تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال Stranger Things نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Stranger Things Season New Images


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده