نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵

اولین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things منتشر شد

شبکه استریم نت‌فلیکس اولین تریلر فصل دوم سریال مورد انتظار Stranger Things را منتشر کرد.

در جریان برگزاری فینال مسابقات NFL موسوم به Super Bowl در سحرگاه امروز، شبکه نت‌فلیکس اولین تریلر فصل دوم سریال علمی‌تخیلی چیزهای عجیب (Stranger Things) را منتشر کرد. علاوه بر این، تایید کرد که فصل دوم این سریال همزمان با شروع مراسم هالووین سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. در این تریلر شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی سریال از جمله ایلون (Eleven) هستیم، همچنین در پایان این تریلر شاهد یک موجود غول آسا و ترسناک هستیم که به نظر می‌رسد متعلق به دنیای وارونه است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو زیبا را تماشا کنید:

| |

 اواسط ماه آبان، شبکه نت‌فلیکس با انتشار تصویری از بازیگران سریال Stranger Things، از شروع تولید و فیلمبرداری فصل دوم این سریال خبر داد. علاوه بر این، تایید شده است که شخصیت ایلون با نقش آفرینی ملی بابی براون، در فصل دوم سریال Stranger Things باز خواهد گشت. در ماه نوامبر، شاون لوی در مصاحبه‌‌ای اطلاعاتی در مورد داستان و اتفاقات فصل دوم این سریال ارائه کرد و توضیح داد که شخصیت‌های اصلی سریال در حال کنار آمدن با اتفاقات فصل اول این سریال هستند. او گفت:

ویل بایرز برای مدتی در دنیای وارونه حضور داشت. بنابراین او مصمم است که در شهر هاوکینز، در خانواده بایرز و در بین دوستانش همه چیز را به حالت عادی باز گرداند، او در حال مبارزه برای بازگشت شرایط عادی به زندگی خود و اطرافیانش است، هرچند شاید او نتواند موفق شود.

لوی کارگردانی دو قسمت از فصل دوم سریال Stranger Things را بر عهده دارد. او تایید کرده که دو قسمت سوم و چهارم فصل دوم این سریال را کارگردانی کرده است. علاوه بر این، او کارگردانی فیلم آنچارتد (Uncharted) را نیز بر عهده گرفته است. طبق گفته مت و راس دافر، سازندگان سریال Stranger Things، فصل دوم سریال نسبت به فصل اول «تاریک‌تر و عجیب‌تر» خواهد بود. اخیرا تصاویر و ویدیویی از نحوه ساخت و خلق موجود دموگورگان در فصل اول این سریال نیز منتشر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده