// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۳

شایعه: ایکس باکس سری ایکس در هفته اول نوامبر و پلی استیشن 5 در اواسط نوامبر عرضه می‌شود

سایت VGC به‌تازگی گزارشی را منتشر کرده که نشان می‌دهد پلی‌استیشن 5 در اواسط ماه نوامبر و ایکس‌باکس سری ایکس در هفته اول ماه نوامبر عرضه می‌شود.

اعلام نشدن تاریخ عرضه کنسول‌های نسل نهم یک دغدغه و اعلام نشدن قیمت آن‌ها هم دغدغه دیگری است که کاربران این روزها با آن روبه‌رو هستند. موردی‌که این روزها اهمیت زیادی دارد، این است که سونی و مایکروسافت اطلاعات تکمیلی حول قیمت و تاریخ انتشار پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس را اعلام کنند. بااین‌حال شایعاتی زیادی حول این دو موضوع منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت VGC به‌تازگی گزارشی را منتشر و در آن اعلام کرده که باتوجه‌به منابعی که در میان بازیسازها و خرده‌فروشی‌ها دارد، کنسول‌های نسل نهمی با اختلاف چند هفته از یکدیگر عرضه می‌شوند. VGC اعلام کرده که ایکس‌باکس سری ایکس در هفته اول ماه نوامبر (هفته دوم آبان ماه) عرضه خواهد شد. این در حالی است که پلی‌استیشن 5 در بازه زمانی هفت روزه پس از ۲۳ آبان ماه (۱۳ نوامبر) عرضه خواهد شد. 

درگذشته مایکروسافت تایید کرد که ایکس‌باکس سری ایکس در ماه نوامبر عرضه می‌شود. همچنین شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد این کنسول نسل نهمی در تاریخ ۱۶ آبان ماه (۶ نوامبر) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بااین‌تفاسیر همچنان باید منتظر بمانیم و ببینیم که کنسول‌های نسل نهم، در چه تاریخ دقیقی عرضه خواهند شد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده