نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹

تریلر سریال Criminal منتشر شد

از آنجایی که تنها چند روز تا پخش سریال گناهکار (Criminal) باقی مانده است، شبکه نتفلیکس به‌تازگی تریلری از این مجموعه پلیسی و درام بین‌المللی جدید خود منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس اخیرا تریلری را برای مجموعه درام، پلیسی و بازجویی محور خود یعنی سریال Criminal (گناهکار) منتشر کرد. این سریال با حضور بازیگران بین‌المللی مختلفی که از سرتاسر جهان جمع‌آوری شدند، مانند دیوید تنت بازیگر سریال Doctor Who (دکتر هو) و هایلی اتول بازیگر سریال Agent Carter (مامور کارتر) تشکیل شده که هر کدام نقش شخصیت‌های مهمان را ایفا می‌کنند. این مجموعه تلویزیونی توسط شورانرهایی به نام جورج کی از تیم سریال Killing Eve (کشتن ایو) و همچنین جیم فیلد اسمیت از تیم سریال The Wrong Mans (مردان اشتباهی) ساخته شده است. شما در انتهای همین مطلب می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

براساس برنامه‌ریزی‌ها، قرار است سریال گناهکار در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) در شبکه نت فلیکس پخش شود. سریال گناهکار یک ایده و فرضیه بسیار خاص دارد. این سریال فقط اتفاقاتی را که به‌طور ویژه در اتاق بازجویی و همچنین گفت‌وگو با یک افسر پلیس رخ می‌دهد، به تصویر می‌کشد. همین ایده باعث شده تا این سریال تبدیل به یک مجموعه ضروری و جذاب درام تبدیل شود که بیشتر از هر چیزی روی تنش و تنشج روحی شدیدی که در طی جلسه بازجویی بین پلیس و مظنون به وجود می‌آید، تمرکز داشته باشد.

با اینکه داستان سریال گناهکار در چند کشور به‌خصوص رخ می‌دهد، اما درنهایت قرار است در سرتاسر دنیا پخش شود. این سریال دارای ۱۲ داستان منحصر‌به‌فرد و بسیار جذاب است که در چهار کشور مختلف یعنی فرانسه، اسپانیا، آلمان و انگلستان رخ می‌دهد. هر کدام از این ۱۲ قسمت، چیزی حدود ۴۵ دقیقه به‌طور می‌انجامند. جالب است بدانید که هر کدام از این قسمت‌ها، به همان زبانی است که داستان آن قسمت در آن‌جا جریان دارد و حتی بازیگران هم به همین زبان محلی صحبت می‌کنند. علاوه‌بر این، هر کدام از قسمت‌ها، توسط همان سازندگان محلی ساخته و فیلمنامه آن نوشته شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رود، تنت و اتول قرار است در قسمت‌هایی که مربوط‌به کشور انگلستان است، حضور پیدا کنند. علاوه‌بر این دو هنرمند، نیکلس پینک، کاترین کلی، لی اینگلبای، مارک استنلی، روچندا ساندال، شوبم ساراف، یوسف کرکور و کلر هوپ آشیتی از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌های بریتانیا، مارگوت بانکیلهن، لوران لوکا، استفان جبرت، ان ازولی، ام‌حامد آرزکی، ناتالی بای، جرمی رنیر و سارا ژیرودو در قسمت‌های آلمان، ایوا مکبک، زیلوستر گروت، فلورنس کازومبا، کریستین کوچنبک، جاناتان برلین، پیتر کورث، کریستین برکل، دنیز آرورا و نینا هاس در قسمت‌های فرانسه و خورخه بوش، خوزه آنخل اگیدو، نوریا منسیا، دانیل چامورو، ماریا مورالز، خاوی کول، مایلو تابوآدا، کارمن ماچی، اینما کوئستا، ادوارد فرناندز، اما سوآرز و آلوارو سروانتز در قسمت‌های اسپانیا سریال Criminal حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در قسمت انگلستان، جورج کی نقش نویسنده را داشت. این در حالی بود که جیم فیلد اسمیت، به‌عنوان کارگردان این قسمت‌ها ظاهر شد. هر دوی آن‌ها اعتبار خالق مجموعه و همچنین تهیه کننده اجرایی را هم دریافت کردند. سه قسمت مربوط‌به فرانسه توسط آنتونیو مارتین هیلبرت، متیو میسوف و فردریک مرمود ساخته شده است. آن‌ها هم نقش نویسنده، هم کارگردان و هم تهیه کنندگان اجرایی را در این سه قسمت برعهده داشتند. برنارد لنگ و سباستین هیگ هم از طرف دیگر نگارش فیلمنامه قسمت‌های آلمان را برعهده داشتند. اولیور هرشبیگل هم این قسمت‌ها را کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی انجام داده است. در آخر هم الخاندرو هرناندز و مانوئل مارتین نگارش فیلمنامه قسمت‌های اسپانیا را برعهده داشته‌اند. ماریانو باروسو هم به‌عنوان کارگردان و تهیه کننده اجرایی این قسمت‌ها ظاهر شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده