نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

حمیدرضا آذرنگ به جمع بازیگران سریال نهنگ آبی اضافه شد

حمید رضا آذرنگ جدیدترین بازیگری است که به سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی و بازی لیلا حاتمی اضافه شده است.

سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی در مرحله جذب بازیگر است. این سریال که برای شبکه نمایش خانگی ساخته خواهد شد، پیش از این با نام «تلگرام» معرفی شده بود. حال به تازگی طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، مشخص شده است که حمیدرضا آذرنگ هم در این سریال حضور خواهد داشت. آذرنگ تاکنون چندین نمایش تئاتر مانند نمایش‌های «آخرین مروارید» و «این کدام پنجشنبه است» را کارگردانی و نمایش‌هایی مانند «خیال روی خط موازی»، «آخرین مروارید» و «دو لیتر در دو لیتر صلح» را نوشته است. او همچنین در نمایش‌هایی مانند «کسوف» «هتلی‌ها» و «سراب» به عنوان بازیگر حضور داشته است. از حضور او در آثار سینمایی یا سریال‌ها می‌توان به سریال «شاهگوش» و فیلم‌های «دو طبقه روی پیلوت» و «تنگه ابوقریب» اشاره کرد.

تاکنون اطلاعاتی از داستان و طرح سریال «نهنگ آبی» منتشر نشده است اما حضور بازیگرانی مانند لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، ماهور الوند، ویشکا آسایش و آزاده صمدی و به تازگی حمیدرضا آذرنگ در این سریال قطعی شده است. انتخاب سایر بازیگران ادامه دارد. طبق برنامه‌ریزی‌ها فیلمبرداری این سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، تهیه کنندگی سعید ملکان و نویسندگی بهرام توکلی از هفته اول شهریور آغاز خواهد شد.

فریدون جیرانی، کارگردان سریال «نهنگ آبی» تاکنون فیلم‌هایی مانند «خفه‌گی»، «پارک وی» و «صورتی» را جلوی دوربین برده است. جیرانی برای فیلم «خفه‌گی» نیز تندیس حافظ بهترین کارگردانی را دریافت کرده است. او همچنین دو سریال «مرگ تدریجی یک رویا» و «تعبیر وارونه یک رویا» را ساخته است. «نهنگ آبی» اولین سریال این کارگردان در شبکه نمایش خانگی خواهد بود. جیرانی به‌زودی برنامه تلویزیون اینترنتی «دیالوگ» را با طرحِ نگاهی نو به سینمای ایران و جهان خواهد ساخت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده