نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

رویداد Crisis on Infinite Earths دنیای دی سی، سال 2019 به تلویزیون می‌آید

براساس خبرهای منتشر شده، محبوب‌ترین کراس اور تاریخ دنیای دی سی کامیکس یعنی Crisis on Infinite Earths قرار است در سال ۲۰۱۹، به تلویزیون و شبکه The CW بیاید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، محبوب‌ترین کراس اور تاریخ دنیای کمپانی دی سی کامیکس قرار است سال آینده به تلویزیون بیاید. امسال، در کراس اور دنیای Arrowverse شبکه The CW ما شاهد خط داستانی Elseworlds بودیم. در پایان این کراس اور این موضوع اعلام شد که کراس اور Crisis on Infinite Earths سال آینده در همین شبکه به روی آنتن خواهد رفت؛ کراس اوری که شاید بزرگ‌ترین رویداد این شبکه به حساب بیاید.

تاریخ پخش این رویداد برای پاییز سال ۲۰۱۹ مشخص شده است و به احتمال خیلی زیاد، «بحران» همچنان در همان ماه نوامبر یا اوایل ماه دسامبر (آبان-آذر) به روی آنتن برود؛ زیرا در فصل‌های گذشته، بقیه کراس اورها تقریبا در همین بازه‌ی زمانی پخش می‌شدند. از طرف دیگر، به احتمال خیلی زیاد اعضای تیم افسانه‌های فردا هم در این رویداد فوق‌العاده بزرگ به دیگر قهرمانان این دنیای تلویزیونی یعنی شخصیت ارو، فلش و سوپرگرل می‌پیوندند.

اگر شما این سریال‌ها، به خصوص سریال The Flash (فلش) را دنبال کرده باشید، می‌دانید که چند بار به تاریخ سال ۲۰۲۴ اشاره شده است و به نظر می‌رسد که پاییز سال آینده برای رسیدن به همچین تاریخی، خیلی زود باشد. اگر به یاد داشته باشید، در سریال فلش چند بار به این موضوع اشاره شده که ظاهرا بری آلن در رویداد «بحران در زمین‌های بینهایت»، جان خود را از دست داده یا گم شده است؛ روزنامه‌ای که بارها در سریال فلش نشان داده شده و ناپدید شدن بری آلن را نشان می‌دهد. این موضوع مهم تقریبا از زمانی جدی‌تر شد که دختر بری آلن در بعد زمان به گذشته (یا همان زمان حال) آمد تا با پدر خود «ملاقات» کند. براساس گفته‌های او، بری آلن ناپدید شده و دخترش اصلا او را در کل زندگی‌اش ندیده است.

Crisis on Infinite Earths

گزارشگر سایت خبری کامیک بوک در طی مصاحبه‌ای از شورانر سریال فلش یعنی تاد هلبینگ سوال کرد که آیا او می‌داند که چگونه و چه زمانی قرار است به این موضوع بسیار مهم که بارها هم به آن اشاره شده پرداخته شود یا خیر. او هم که اصلا نمی‌خواست اطلاعات زیادی را فاش کند، با کمی دقت و وسواس زیاد در پاسخ اینگونه گفت:

بله می‌دانم. اما این تمام چیزی است که الان می‌توانم به شما بگویم. گرگ برلانتی یک برنامه خیلی خوب و واقعا جامعی برای این موضوع دارد و من واقعا برای اینکه او چگونه می‌خواهد به تمامی این موارد رسیدگی کند و آنها را به نمایش بگذارد، هیجان‌زده هستم.

از طرف دیگر، گرنت گاستین، بازیگر نقش شخصیت فلش هم در طی مصاحبه‌ای به گزارشگر سایت کامیک بوک اینگونه گفت:

من خیلی خوشحالم که می‌بینم برخی از قسمت‌های مربوط به بحران انجام شده و بیشتر به آن پرداخته می‌شود. امیدوارم که ما همچنان کنار یکدیگر و در این مجموعه بمانیم تا در آخر متوجه شویم که چه برنامه‌هایی برای این رویداد و همچنین مقاله‌ای که در آن روزنامه نوشته شده بود، تدارک دیده شده است. ما می‌بایست آن را در چهار یا پنج فصل دیگر می‌ساختیم. با این حال خیلی جذاب است. من و استیفن بارها و بارها در طی این کراس اور درباره این موضوع صحبت کردیم. بازیگرانی که در این مجموعه حضور دارند و ایفا نقش می‌کنند، به خصوص من و استیفن، لحظه‌های بسیار خوب و خوشی را در کنار یکدیگر داریم و خاطرات خوشی را با هم ساخته‌ایم. شاید بتوان گفت که این موضوع، یکی از بهترین چیزهایی است که باعث می‌شود آثار تلویزیونی برتری‌ای نسبت به فیلم‌های سینمایی داشته باشند. من کودکانی را دیدم که با این سریال‌ها بزرگ شدند و حالا به دبیرستان می‌روند. اینکه در طی زندگی خود یک چنین اثری روی زندگی مردم بگذاری و خود را در خاطرات آنها ثبت کنی، فوق‌العاده خاص و جذاب است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده