// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

ساخت سریال Luke Cage توسط نتفلیکس لغو شد

شبکه استریم نتفلیکس ساخت و انتشار سریال لوک کیج (Luke Cage) را بعد از پخش دو فصل به طور کامل لغو کرد. با زومجی همراه باشید 

بنا به گزارش منتشر شده از سوی خبر گذاری ددلاین، شبکه نتفلیکس ساخت و توسعه فصل سوم سریال لوک کیج (Luke Cage) را لغو کرد. لغو این سریال باعث غافلگیری طرفداران و تماشگران شد. با اینکه چندی پیش شورانر این سریال در حال گرد هم آوری تیم نویسندگان و برنامه‌ریزی برای ساخت فصل سوم بود اما دیگر خبری از لوک کیج نخواهد بود. لازم به ذکر است که لوک کیج تنها مجموعه تلویزیونی مشترک کمپانی مارول با شبکه نتفلیکس نیست که در چند وقت اخیر به طور ناگهانی از ادامه کار خود بازمانده است. مدت زیادی از خبر غافلگیر کننده لغو سریال آیرون فیست (Iron Fist) از سوی این شبکه استریم نگذشته است که بار دیگر شاهد اتفاقی مشابه هستیم. با وجود این که دردویل (Daredvil)، جسیکا جونز (Jessica Jones) و پانیشر (Punisher) هنوز در سرویس استریم نتفلیکس به جای مانده‌اند اما با لغو حضور این دو شخصیت احتمال می‌رود که ادامه ساخت و تولید سریال مدافعان (Defenderd) هم با مشکل روبه‌رو شود که این موضوع به صورت واضح به بروز اختلافات بین شبکه نت فلیکس و مارول اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید بیانیه مشترکی که از سوی Netflix و مارول در رابطه با این موضوع منتشر شده است را در ادامه مشاهده کنید: 

متاسفانه سریال لوک کیج برای پخش فصل سوم به شبکه نتفلیکس باز نخواهد گشت. تمام کارکنان بخش تلویزیونی مارول و همچنین شبکه نتفلیکس از تلاش‌های کسانی چون شورانر، نویسندگان، تیم سازنده و تیم بازیگری برای به نمایش در آوردن این قهرمان در دو فصل گذشته قدردانی می‌کنیم. همچنین از طرفداران و تماشاگران برای حضور و حمایت‌شان در این مدت سپاس‌گزاریم.

Luke Cage

با لغو دو سریال لوک کیج و آیرون فیست مهمترین مسئله‌ای که به ذهن می‌رسد این است که آیا این شبکه قصد دارد فقط با چهار مجموعه باقی مانده‌ای که اشاره شد به کار خود ادامه دهد یا در آینده شاهد معرفی مجموعه‌های جدید با محوریت دیگر شخصیت‌های کمیکی دنیای مارول برای پر کردن جای خالی به وجود آمده در این مدت کوتاه از سوی این شبکه هستیم؟ با وجود این که نمی‌توانیم از آینده دقیق این قهرمانان در این شبکه به طور قطع صحبت کنیم، اما دانستن این موضوع که کمپانی والت دیزنی قصد دارد سرویس استریم خصوصی خود را سال دیگر با ساخت مجموعه‌هایی با محوریت کارکتر‌هایی مانند اسکارلت ویچ و لوکی راه اندازی کند شاید بتواند آینده بعضی از این شخصیت ها را در تلویزیون برای ما شفاف‌تر کند.

جدیدترین محصول مشترک مارول و نتفلیکس یعنی فصل سوم سریال دردویل، در ۱۳ قسمت تولید شد و در تاریخ ۱۹ اکتبر (جمعه ۲۷ مهر) منتشر و در اختیار طرفداران قرار گرفت. طبق اخبار به دست آمده این مجموعه با فصل سوم خود توانسته است نظر منتقدین را به خوبی جلب کند. فصل دوم سریال پانیشر هم برای پخش از این شبکه در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. 

مایک کولتر در نقش لوک کیج، ران جونز در نقش بابی فیش، سیمون میسیک در نقش میستی نایت، تئو روسی در نقش شیدز، مصطفی شکیر در نقش جان مکلور، گابریل دنیس در نقش نایت شید، فرانک والی در نقش رافایل اسکارف، اریک لاری هاروی در نقش ویلیس استرایکر، آنابل شورا در نقش روزالی، جیدن کین در نقش زیپ، دوریان میسیک در نقش کاکروچ، الفری وودارد در نقش ماریا دیلارد و رزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل از جمله بازیگران و هنرمندانی بودند که در  مجموعه تلویزیونی لوک کیج ایفا نقش کردند.

 


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده